חיפוש באינדקס עסקים

טום סלמה – מלאכים בשמי ברלין

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 אוקטובר 2009

 

מעצב האופנה טום סלמה, צילם את קולקציית חורף 2010 בנופיה השונים של ברלין, גרמניה. הנופיםטום סלמה - מלאכים בשמי ברלין - BLACK העירוניים מחד והגנים הירוקים מאידך היוו את התפאורה המושלמת לקולקציה אשר קיבלה את הכותרת "מלאכים בשמי ברלין" עם המלאכים הטובים בסגנון רך ורומנטי בקבוצת ה-WHITE ומנגד קבוצת ה-BLACK שמתחברת למשהו אפל יותר ומעט רוקיסטי.

TOM SALAMA BLACK

מעצב האופנה טום סלמה ממשיך להתחדש ולפרוץ את הגבולות של עצמו ומציג העונה קולקציה חדשנית עבורו עם גזרות וחומרים חדשים וסגנון אורבאני עם השפעות רוקיסטיות, אך כמובן שומר על קו נשי עם חתימת ידו האישית.
קולקציית BLACK מציעה מבחר פריטים ומערכות לבוש הכוללות: עליוניות סריג גדולות ורחבות, מעוטרות בצמות קלועות או רצועות פייטים, מחשופי דרפה, כיווצים, מכנסי טייץ בגזרה גבוהה הנסגרים ברוכסן קדמי בולט, שמלות מקסי נשפכות עם מחשוף מעוטר וולנים קטנים לשמירה על קו נשי על גבול הרומנטי.
ההשראות לעיצובים בקו זה מגיעות מעולם המוזיקה עם נגיעות רוקיסטיות והבזקים של ניטים ופייטים. הקולקציה משדרת תחושה חזקה של ביטחון עצמי, חדות ואסרטיביות.
הצבעים השולטים הם אפור, שחור, סגול, כחול וירוק בקבוק תוך שימוש בבדי ג’רסי, פרקל, אמזון וצמר.טום סלמה - מלאכים בשמי ברלין - WHITE
טווח מחירים: 680-2,100 שקל

TOM SALAMA WHITE

העונה לראשונה משיק סלמה גם קולקציה לבנה, המגיעה במטרה לתת פתרונות לכלות קלילות שמחפשות רומנטיקה ועיצוב נקי לחתונת גינה או חוף.
הקולקציה נולדה מהצורך והחיפוש של הלקוחות אחר קו עדין, נשי ורך.
הבדים בקולקציה זו הם ידידותיים ואינם מתקמטים, דוגמת שיפון, ויסקוזה ותחרה העשויים בעיבודים ושטיפות מיוחדות למראה רך.
בקבוצה זו שמלות ארוכות או באורך ברך עם אלמנטים מודגשים בכתפיים ובאזור המחשוף, גזרות א-סימטריות, פרחים וקיפולי בדים, גזרות בסגנון וינטג’, מחשופי גב גדולים.
טווח מחירים: 1,200-2,500 שקל

מעצב האופנה טום סלמה, 30, חי ונושם אופנה מגיל צעיר. סלמה מחזיק בבוטיק אופנה תחת שמו בארץ ומציג בחדרי תצוגה גדולים בלונדון, L.A וניו-יורק. בנוסף הוא מייצא את עיצוביו לאנגליה, ספרד, אירלנד, ניו-יורק, לוס אנג’לס ומדינות נוספות בקו החוף המזרחי של ארה"ב, וכן לטוקיו-יפן. הבגדים נמכרים בחנויות בוטיק או מחלקות בוטיק בבתי הכלבו הגדולים.



עמוד זה נצפה: 434 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור