חיפוש באינדקס עסקים

Renuar – The Fashion Way

פורסם מאת: barosh בתאריך: 3 ספטמבר 2009

 

חברת האופנה רנואר משיקה קמפיין פרסום רחב היקף לעונת חורף 2010, בכיכובם של הפרזנטורים שרי גבעתי ושי כהנא, תחת המסר Renuar – The Fashion Way. הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, פרסום נרחב בעיתונות ארצית ובמגזינים המובילים, קטלוג שיופץ בחנויות הרשת ובפעילויות קד"מ, פרסום בקניונים ובשלטי חוצות. Renuar - The Fashion Wayהיקף ההשקעה בקמפיין עומד על מיליון וחצי דולר.
קמפיין הפרסום צולם בלוקיישנים ורחובות תל אביביים ועוצב ברוח מגזין אופנה אורבאני וחורפי. את הקמפיין מובילים שמונה דוגמנים, ביניהם הפרזנטורים שרי גבעתי ושי כהנא, כאשר הדגש הוא על הקבוצתיות, הדינאמיות והאינטראקציה בין כל הדוגמנים. לדברי אריה שיבר מנהל השיווק של רנואר: "רנואר מעודכנת בכל ההשפעות והטרנדים החדשים בעולם ודואגת לשמור על מעמדה כאוטוריטה בענף האופנה בארץ ומכאן המסר Renuar – The Fashion Way. כחלק מתפקידה כמובילה ומורת דרך בעולם הטרנדים, דואגת רנואר לפתח דיאלוג מתמשך עם הצרכן בהזדמנויות מפגש שונות ובמוקדים שונים במהלך העונה כולה".
לעונת החורף הקרבה ממשיכה רנואר עם הפרזנטורים שרי גבעתי (27) ושי כהנא (32) זו העונה השנייה. לדברי אריה שיבר מנהל השיווק: " לשי ושרי חלק בלתי נפרד מהצלחת הקמפיין האחרון. הבחירה החוזרת בהם, נעשתה לאחר בדיקות שוק ומחקרים שערכה הרשת בקרב קהלי היעד. המחקרים והסקרים הראו כי כהנא וגבעתי עולים בקנה אחד עם המותג ,שרי סקסית ,רומנטית, כוכבת בינלאומית, מצליחנית, מלאת שימחת חיים, כריזמטית, ויפיפייה כמו גם, כהנא המשדר גבריות, עוצמה, כריזמטיות, אופנתיות ונחשקות".

Renuar - The Fashion Way
Renuar – The Fashion Way

קמפיין Renuar – The Fashion Way
משרד פרסום: אברהם
סופרווייזר: גלית כהן
תקציבאי: רועי חננאל
משרד יחסי ציבור: דניאלה רייבנבך תקשורת

 



עמוד זה נצפה: 223 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור