חיפוש באינדקס עסקים

מפתיע וממש לא שגרתי – אופטיקנה יוקרתיים

פורסם מאת: בתאריך: 11 יוני 2015

 מותגי המשקפיים J.F.Rey  ו- Bozשל המעצב הצרפתי ז’אן פרנסויס ריי (J.F.Rey) מגיעים השבוע, לראשונה, לסניפי רשת אופטיקנה.

הקולקציות המיוחדות במינן של משקפי הראייה זיכו את מעצבן פעמיים בפרס האקדמיה למשקפיים של "סילמו" על עיצובים בעלי מעוף וחדשנות, שאינם מותירים אפשרות להיות אדישים כלפיהם.

עיצובי המותג J.F.Rey מושפעים בעיקר מהסביבה והטבע. בקולקציות השונות ניתן לראות שימוש בחי ובחומרים לא שגרתיים כמו עורות של קרנף, קרוקודיל ונוצות יען ושילובי צבעים חזקים בהשראת הג’ונגל המעבירים מסר פראי ואקזוטי. לצד הפרא, ישנו גם האצילי והאלגנטי- מסגרות מעודנות בשילוב של בדים כמו משי ותחרה – השפעות אוריינטליות מבזארים ושווקים במרוקו שהמעצב נוהג לפקוד לעיתים תכופות.

מסגרות המשקפיים עשויות מחומרים תעשייתיים חזקים כמו אצטט ופלדה בטכנולוגיות מתקדמות כגון לייזר. בנוסף, 75% מהחומר שממנו מורכבות המסגרות הוא כותנה. השימוש בכותנה מעבר ליתרון הסביבתי, מאפשר עיצובים בצבעים עזים בעלי ברק חזק. מפעל החברה מייצר מכל מסגרת בין 20 ל-25 אלף יחידות, בשונה מייצור המוני שאנו מכירים ממותגים אחרים. כמו כן, מאחר והחיתוך של כל מסגרת נופל במקום קצת שונה, למעשה כל מסגרת הינה ייחודית ואין זהה לה. למותג גם מספר סדרות מיוחדות לגברים.

המותג Boz מתאפיין בקולקציה נועזת במיוחד, הנותנת ביטוי לרעיונות מיוחדים וקיצוניים יותר, למשל: משקפיים בעיצוב קורי עכביש. אוסף משקפי BOZ כולל מסגרות צבעוניות מסוגננות וחושניות להפליא, המעניקות מקוריות ואלגנטיות לנשים שמרכיבות אותן.

המשקפיים החדשים של אופיקטנה

 



עמוד זה נצפה: 496 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור