חיפוש באינדקס עסקים

3 טיפים שיעזרו לך לייצר מכירות במספרה

פורסם מאת: בתאריך: 15 יולי 2014

כל מעצב שיער רוצה לייצר הכנסות גם ממכירת תכשירים ולא רק מביצוע שירותי כמו תספורות, צבע, החלקה, תסרוקות ועוד.
לכל מספרה אמורים להיות לפחות שני מקורות הכנסה: השירותי ומכירת המוצרים.
מעצבי שיער שמרגישים שהם לא מוכרים מספיק מוצרים ותכשירים במספרה… המשיכו לקרוא.
 

קבלו 3 טיפים שיגבירו לכם את המכירות:
 

דברו על זה

במהלך הטיפול בלקוחה, דבר על המוצרים בהם אתה משתמש. ספר לה על האיכויות המיוחדות של המוצרים, מה עושה המוצר לשיער שלה ולמה הוא חשוב לה.
הסבר את עצמך, למה בחרת להשתמש במוצר זה ולא באחרים.
דבר על המוצרים…
 

בצעו קידום מכירות
 

הציגו את המוצרים במקום בולט, לא על מדפים במחסן. הציבו שילוט המודיע על מבצעים ומכירות כך שהלקוחות יוכלו לראות שמתבצעת במקום מכירה של מוצרים ולא רק שירותים.
בעת התשלום, התרגל בעצמך והרגל את צוות העובדים שלך לשאול את הלקוחה אם תרצה לנצל את המבצעים המיוחדים.
 

הפיקו אירועים מיוחדים במספרה.
 

יום האם, יום האישה, אירוע שחלק מהכנסותיו יוקדשו כתרומה לגוף כלשהו, להשתמש בפייסבוק וברשימת הלקוחות שיש לך (יש לך רשימה… כון?) כדי להזמין את לקוחותיך.
אירועים מסוג זה מחזקים את הקשר של מעצב השיער עם קהל לוקחותיו, מגביר ומחזק את המוניטין העיסקי ו… באירועים כאלה ניתן להציב דוכן מכירת מוצרים במחירים מיוחדים.
 

פחות מותגים יותר מכירות
 

אם תציע ללקוחה לבחור בין מסיכה לשיער מתוצרתם של שלושה מותגים, למשל, היא תתבלבל ולא תהיה מסוגלת להחליט מה לקנות זה יגרום לה שלא לקנות. נקודה.
חשוב להציע לה שני מותגים ולבחור בשבילה איזה מהם הוא מתאים ביותר, הנוח ביותר לשימוש, בעל התוצאה המירבית עבורה.
לדבר על זה, לומר ללקוחה שיש שני מותרין שיכולים להתאים אבל אחד מהם יותר מתאים עבורה, אישית, לשיערה שלה.
ככל שהבחירה תהיה רחבה יותר, אחוזי המכירה יירדו.
 

מספרה אינה מקום למכירת תכשירי שיער בלבד.
ניתן להחזיק מלאי של אביזרים לשיער, מברשות שיער, קרמי גוף, בשמים ודיאודורנטים ואפילו איפור ולקים לציפורניים. המספרה יכולה להפוך להיות בוטיק של יופי, פינוק וטיפוח נשי להנאת קהל הלקוחות ומעצב השיער כאחד.
 

צילום: deanwissing



עמוד זה נצפה: 332 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור