חיפוש באינדקס עסקים

תסרוקת סילבסטר 2011 – אבי מלכה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 30 נובמבר 2010

 

תסרוקת סילבסטר 2011 - אבי מלכה. צילום: אלון שפרנסקי.סילבסטר 2011 בפתח ואיתו הציפייה לשנה חדשה, משגשגת, מוצלחת ונוצצת מתמיד. לרגל המאורע המיוחד, אמן התסרוקות אבי מלכה לשוורצקופף פרופשיונל, מציג מראה שיער – הנשף הרומנטי – מראה אסוף בתפרחת-שיער מורמת ונפוחה אך עם זאת מרושלת, המעניקה נפח גדוש רומנטיות וחושניות.

המראה אסוף אמנם, אך יחד עם זאת הוא אינו מתאמץ, ומותיר אחריו תחושה ענוגה ומתמסרת. לקבלת המראה הנחשק, נעשה שימוש עיקרי ברולים.

לפני גלגול הרולים, יש להתיז על שורשי השיער ספריי מסדרת סילואט – VOLUMESPRAY של שוורצקופף פרופשיונל, להענקת נפח. לאחר מכן, יש לייבש את השיער, ובסיום הייבוש, מורידים את הרולים ובעזרת הידיים מעניקים לשיער את התנועה והנפח הרצויים. לבסוף, אוספים את השיער במראה מרושל אך שופע.

להשלמת המראה, מומלץ לאפר את העיניים במראה מעושן ועדין, ולמשוח את השפתיים בשפתון בצבע אדום ונועז, לקבלת מראה עוצמתי ומפתה.

הדוגמנית הבינלאומית, ויקה ל-MC2, בת 23, המתגוררת רוב הזמן במילאנו, נבחרה להציג את מראה הסילבסטר של אבי. תזמון הצילומים היה מדויק ונמשך לשעות הלילה המאוחרות, כיוון שביום למחרת היא עזבה את הארץ וחזרה לחו"ל.

ויקה ציינה כי היא שמחה ביותר לעשות עם אבי מלכה את הקמפיין האחרון בישראל, כיוון שהשאיר לה טעם טוב בידיים מקצועיות. ויקה בעצמה הפגינה גם היא מקצועיות לא מתפשרת, כאשר גם ברגע מביך בו נאלצה להוריד את החולצה, היא הצליחה לספק את התוצאה המדהימה שלנגד עיניכם. אז כעת מה שנותר, הוא לדאוג את מי ננשק לשנה החדשה..

קרדיטים:
עיצוב שיער: אבי מלכה לשוורצקופף פרופשיונל.
צילום: אלון שפרנסקי.
איפור: סוניה ספאדל.
סטיילינג: מזל חסון.
דוגמנית: ויקה ל-MC2.



עמוד זה נצפה: 502 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור