חיפוש באינדקס עסקים

תסרוקות ערב וכלות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 ינואר 2008

מעצב השיער גיל קופרמן נתן לפורטל היופי הישראלי-בראש סקירה על תסרוקות ערב וכלות בהתאמה לכל אורכי השיער. עפ"י מעצב השיער גיל קופרמן, התסרוקות מתחלקות למספר סגנונות: תסרוקות בסגנון הקלאסי יוצרים עיצוב שיער סולידי ומעודן ששומר על מראה נקי. תסרוקות בסגנון הבארוק נוצר ע"י הדגשת חלקים מסויימים ותסרוקת חצי אסופה וחצי פזורה כשהשיער בחלק הקדמי יסורק באופן פזור עם תנועה חופשית והחלק האחורי של השיער יהיה אסוף. תסרוקות בעיצוב רומנטי מעוצבות כאשר רוב השיער אסוף במראה נקי וחלק תוך הימנעות מהסתרת הפנים ע"י השיער.

 

תסרוקות ערב וכלות

תסרוקות ערב לשיער קצר :
שימוש בתוספות שיער המבוססות על חומרים טבעיים כאשר המראה הסופי והחיבור שבין השיער הקיים לתוספת יהיה מתמזג. אביזר נוסף שנכנס לשימוש בתחום התסרוקות הוא נושא התכשיטים. מקובל כיום לבחור תכשיט עדין אותו מוסיפים לעיצוב שייראה כחלק אינטגראלי מהתסרוקת כאשר צבעו מבצבץ ונראה בולט ביחס לגוון השיער.
תסרוקות ערב לשיער באורך בינוני :
שימוש בשיער הטבעי ללא תוספת היא המגמה הבאה בעיצוב תסרוקות ערב וכלות. יש ליצור את המראה הנדרש מהשיער הקיים כאשר הבסיס לכל התסרוקת הוא שיערך הטבעי. אביזר נוסף שנכנס לתוקפו בתקופה האחרונה הוא חלקי הבד בהם אנו משתמשים להדגשת מקומות מסוימים. שזירה של בד לרוחב או לאורך של השיער בהתאם לעיצוב הנבחר ועל פי הקונספט של המראה אותו מעוניינים להשיג לטובת האירוע.
תסרוקות ערב לשיער ארוך :
במקרים בהם השיער הטבעי ארוך מהרגיל העדפה היא לשמור אותו במראה פזור וחופשי ככל האפשר. בתסרוקות, המגמה היא לאסוף חלקי שיער מאזור הקודקוד שם ניתן לעצב את השיער כאשר המראה הסופי הנדרש הוא נפח. נושא קליעת הצמות נכנס מאוד לתודעה וסגנון העיצוב נחשב לאופנתי ולעדכני מאוד בתקופה האחרונה. בעזרת קליעת צמה במקומות הנכונים באזורים שונים בשיער, בחלקים הפנימיים או החיצוניים לכל אורכו התסרוקת הסופית שתתקבל תיראה מושקעת ויותר מפתיעה.
 
 


עמוד זה נצפה: 670 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור