חיפוש באינדקס עסקים

תכשיטי ה.שטרן – Trunk Show

פורסם מאת: barosh בתאריך: 21 אוגוסט 2008

רשת תכשיטי ה.שטרן מקיימת אחת לשנה את אירוע ה-Trunk Show, כאשר במהלך האירוע מציגים ברשת תכשיטי ה.שטרן את קולקציות התכשיטים החדשות ומאפשרת ללקוחותיה לרכוש תכשיטים חדשים תמורת תכשיטי זהב שאינם בשימוש. במהלך אירוע ה-Trunk Show, יכולים הלקוחות להביא כל תכשיט שאינם רוצים בו עוד, כוללתכשיטי ה.שטרן - Trunk Show פריטים שבורים כאשר ברשת תכשיטי ה. שטרן שוקלים את הזהב וקובעים את מחירו המבוסס על המחיר הגבוה ב- 25% ממחיר השוק. את הסכום ממירים לזיכוי לרכישה מיידית של תכשיט חדש. במידה והתכשיט שהביא הלקוח משובץ באבנים, יוחזרו לו האבנים או ישמשו לצורך יצירת תכשיט חדש בהתאם להזמנת הלקוח. מומחית אמנות ותכשיטים תהיה נוכחת ותסייע ללקוחות להחליט על עיצוב התכשיט החדש.
במהלך אירוע ה-Trunk Show 2008 של ה.שטרן יוצגו 4 קולקציות תכשיטים חדשות:


CASCAIS
קולקציית Cascais משלבת חוליות שרשרת שזורות זו בתוך זו, העשויות זהב 18 קראט וזהב אצילי, ויוצרות תכשיטים מלאי תנועה ומרקם. חתימת הכוכב של ה. שטרן, בגרסה גדולה במיוחד – שקוטרה כמעט 5 ס"מ – מוסיפה לצמידים הדגשים ביהלומים משובצים בזהב אצילי.


MAHARANI
קולקציית Maharani המעוצבת בהשראת תכשיטי משפחת המלוכה ההודית, המסמלים כוח ומעמד חברתי, מזכירה את אבני החן העשירות והנועזות, האופייניות לתכשיטים ההודיים, שהשפיעו במשך עשרות שנים על מעצבים מערביים, שחיקו את הדרמה ואת האופי האתני בדרך מודרנית. אבני רובי מלבניות ואליפטיות גדולות יוצרות דרמה בצמידים, בעגילים ובטבעות, כשלצדן משובצות פניני בארוק לבנות גדולות, המוסיפות לתכשיטים גימור אורגני, אמנותי. הניגוד בין אבני הרובי לפנינים משווה לתכשיטים מראה של עושר, מותרות ופינוק. הקולקציה משובצת בזהב אצילי הבלעדי לה. שטרן.


HERA
קולקציית HERA שואבת את השראתה מכתרי העלים וממרכיבים טבעיים אחרים שעיטרו את האלים היווניים במיתולוגיה היוונית העתיקה. הֶרה היא מלכת האלוהויות האולימפיות, והיא נחשבה לאלת הנישואין והלידה. התכשיטים העדינים האלה יוצרים עלים בזהב צהוב 18 קראט או בזהב אצילי 18 קראט ויהלומים בצבע קוניאק. עיצוב סימטרי ופשטות אמנותית יוצרים העתק של כתר העלים המוכר לנו מהמיתולוגיה.


HIGHLIGHT STARS
כוכב ויקטוריאני משובץ יהלומים, החתימה החזותית של המותג ה.שטרן, מונח מתחת לאבנים מלבניות שקופות למחצה, המשוות לו מראה מוגדל יותר וזוהר יותר. האבנים הגדולות במיוחד מחוברות לתכשיטים בתפסים כמעט בלתי נראים, נופך מודרני לסגנון הקלאסי. תכשיטי Highlight Stars מוצגים כעת בתליונים חדשים, עליזים וססגוניים, במידות small, medium ו-large, עם אבני אמתיסט, סיטרין, קוורץ מעושן או קריסטל וכוכב מזהב אצילי 18 קראט עם יהלומים המשובץ מתחת לאבן המרכזית.


TEMPTAION ROCKS
מהדורה חדשה לקולקציה של דיאן פון פירסטנברג לה.שטרן:  בהשארת שרשראות Sautoir”" -שרשראות ארוכות שהיו אופנתיות במאה ה-19.   Temptation Rocksמחדשת את התכשיטים הקלאסיים של ה.שטרן משנות ה-60’. שרשרת בזהב צהוב 18 קראט בשילוב אבני חן ברזילאיות. התכשיטים החדשים מבוססים על שרשראות ה- Love Knot של DVF, הפעם בשילוב אבני חן צבעוניות במגוון צורות, חלקן אורגניות וחלקן גיאומטריות. לפי מילותיה של דיאן: "מה יותר חושני ואלגנטי משרשרת של אבני חן צבעוניות?" הקולקציה מציגה שרשראות ארוכות, צמידים, טבעות ועגילים.

תכשיטי ה.שטרן - Trunk Show
תכשיטי ה.שטרן – Trunk Show.



עמוד זה נצפה: 765 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור