חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית שעונים נשית חדשה מביתBAUME & MERCIER

פורסם מאת: barosh בתאריך: 17 יולי 2008

לו זמן היה אישה – איזו צורה היה לובש? עגולה, כמובן, עם עיצוב הרמוני ופיתולים חושניים. בדיוק כמוilea , הקולקציה החדשה של Baume & Mercier. שעון שהוא נשי כולו מהמרכז עד הקצוות – מקרין קסם חושני. עוצב ע"י אישה, עבור אישה. השעון החדש של Baume & Mercier  הוא אינטימי, יוקרתי, אלגנטי ואקטיבי בו זמנית. לו זמן היה אישה – שמה היה ilea. בקולקציה שבעה שעונים בעלי מנגנון קוורץ, לוח השעון בצבע כסף או אם הפנינה. חלק מהדגמים משובצים יהלומים, למראה מתוחכם ויוקרתי. רצועות השעון עשויה פלדת אל חלד בגימור מוברש ומבריק,  או עור אליגטור שחור ובכולם חלון התאריך מופיע ליד הספרה 6 .


If time were a woman, its name would be ilea

קולקציית שעונים נשית חדשה מביתBAUME & MERCIER

בלב תרבות ייצור השעונים בשוויץ, Baume & Mercier  הפכה למותג בינלאומי נודע עם נוכחות בכל חמשת היבשות. עשירה בהיסטוריה ובמסורת ונאמנה לערכים שלה, אומנית השעונים של ג’נבה, מטפחת מאז היווסדה בשנת 1830 ועד היום, רוח אמיתית של קידמה ומעוף.
המומחיות והרוח היצירתית של Baume & Mercier  הופכת אותה לאחת מתעשייני השעונים המעטים שיכולים לטעון למומחיות בייצור כל קטגוריות השעונים, באיכות גבוהה ומושלמת.
משעונים קלאסיים ועד לשעונים יוקרתיים מתוחכמים, שעוני כרונוגרף ושעוני תכשיט. Baume & Mercier מציעה הידור ואופי ייחודי המבחינים בין כל אחת מיצירותיה המדהימות של החברה.
Baume & Mercier שייכת לקבוצת Richemont  הקבוצה המובילה בעולם בתחום מוצרי יוקרה.
החברה אימצה כסימן רשום את האות היוונית   PHI סמל לאיכות ופרופורציה מושלמת, המסכם את הערכים של החברה: עבודה באיכות הגבוהה ביותר, ותשומת לב קפדנית לפרטים.
חברת Baume & Mercier תורמת בשנים האחרונות לפרוייקטים הומניטריים כמו חינוך ילדים מעוטי יכולת, המאבק במחלת הסרטן ואיכות הסביבה, באמצעות הקמפיין Baume & Mercier & Me המציג את כוכבי הוליווד המזוהים עם תרומתם לנושאים אלו: מג ריאן, קיפר סאתרלנד, קים באסינג’ר וגרי סינס ייצגו אותה בעבר, והשנה היא מיוצגת על ידי טרי האצ’ר ואשטון קוצ’ר.

מחירים: החל מ- 6,900   ש"ח
ה.שטרן היא הנציגה הבלעדית של שעוני Baume & Mercier בישראל.



עמוד זה נצפה: 477 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור