חיפוש באינדקס עסקים

שפיים – כנס קוסמטיקה, איפור

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 ספטמבר 2008

הכנס השנתי לקוסמטיקאיות ומאפרות אשר יתקיים ב 27 באוקטובר 2008 – כ"ח בתשרי תשס"ט במרכז הכנסים שפיים הינו כנס ראשון וייחודי מסוגו אשר עוסק בנושאים של שיווק ומכירות – הצלחה בעולם תחרותי – מיתוג ושיווק עצמי, שיפור ופיתוח מיומנויות המכירה והקידום האישי של קוסמטיקאיות ועסקים בתחום האיפור. הכנס מאורגן על ידי חברת אלמוג רונן אשר קיימת מזה כ-7 שנים ונותנת מענה בכל הקשור למשאב האנושי בארגונים וחברות החל מייעוץ ניהולי אישי, גיוס אבחון והשמה והדרכות בתחומים של שירות, מכירה, מו"מ, ניהול, פרזנטציה ועוד.
משיחות עם מאפרות וקוסמטיקאיות ומהכרות אישית את עולם היופי הבינו באלמוג רונן כי קיים צורך רב של אותן קוסמטיקאיות ומאפרות עצמאיות להגדיל את המכירות הן של השירותים שהן מציעות והן של מוצרים שונים אותם הן מוכרות ללקוחותיהן. לאור הצורך הנ"ל הוחלט לארגן כנס לקוסמטיקאיות ומאפרות לאותן נשים עצמאיות ולעזור להן לפתח ולשפר את תהליכי התקשורת עם הלקוחות במטרה להגדיל את ההכנסות באופן משמעותי.
ייחודו של הכנס שונה בא לידי ביטוי במספר תחומים:

  1. בכנס יילמדו המשתתפות כיצד לשפר את תהליך התקשורת עם לקוחותיהן מה שיביא להגדלת המכירות, הן של השירותים והן של המוצרים אותם הן מציעות.
  2. השיטה באמצעותה אנו עובדים היא סדנאות בקבוצות מצומצמות ולא הרצאה למאות אנשים מה שנותן לכל משתתפת אפשרות לתרגל בפועל את מה שמועבר בסדנא ולא רק לשמוע תיאוריה שבמקרים רבים קשה מאוד ליישם בשטח בטח ובטח שלא בטווח כל כך קצר (לרוב ניתן להשתמש בכלים שנלמדים בסדנא כבר באותו יום).
  3. כמו כן, כל משתתפת מקבלת סדנת המשך בקבוצה מצומצמת להמשך הלימוד אותו היא מתחילה בכנס, מה שיאפשר לה לשפר ולהגדיל את המכירות עוד יותר ולא לקטוע את תהליך הלמידה אותו תתחיל בכנס.

יום הכנס כולל:

  • התכנסות
  • התעמלות פנים – שיטה למניעת הזדקנות העור והפנים, גב’ אילנה קרן
  • סגנונות תקשורת – כיצד מקבלים החלטות וכיצד זה מסייע לנו למכור יותר, ד"ר יוסי שלו
  • סדנאות קבוצתיות בתחומים של כלים וטקטיקות למכירה ומתן שירות שיועברו על ידי מדריכי החברה
  • ארוחת צהריים ושי לכל משתתפת
  • דוכנים של מספר חברות מובילות בתחום.
  • סדנת ההמשך תתקיים במשרדי החברה בהרצליה הפיתוח.
* מספר המקומות מוגבל
* כל משתתפת מקבלת סדנת המשך נוספת בקבוצה מצומצמת בשווי 500 ש"ח ללא עלות נוספת.
 
שפיים – כנס קוסמטיקה, איפור בחסות:
 
 


עמוד זה נצפה: 608 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור