חיפוש באינדקס עסקים

קרם ניקוי מיקרו גרגרי לעור הפנים – מבית תפוח טכנולוגיות

פורסם מאת: barosh בתאריך: 13 אוגוסט 2014

קרם ניקוי מיקרו גרגרי לעור הפנים – מבית תפוח טכנולוגיות

מותג הקוסמטיקה "תפוח טכנולוגיות" משיק קרם עדין בעל מרקם ייחודי המיועד לניקוי יסודי של עור הפנים ולהסרת תאי עור מתים. התכשיר כולל גרגירים זעירים ודקים המשולבים במרקם קרם, במינון אופטימלי כך שעל ידי פעילות הניקוי הידנית הם יסייעו בהסרת תאי העור המתים, בהמרצת מחזור הדם, ובהסרת שאריות הלכלוך, השומן והפיח שדבקו בעור במשך היום, וזאת בעדינות יתרה ומבלי לשרוט את העור. כמו כן, שילוב תערובת של שמנים צמחיים ייתרמו  לסייע ברכות וגמישות העור.

התכשיר מבוסס על תערובת מזינה  ומועשרת של תמציות טבעיות המכילה תמצית טבעית של פרחי קמומיל – עם ריכוז גבוה של ויטמינים שנועדו לספק הגנה לרקמת העור, לצד שמן חוחובה הידוע בתכונותיו הדומות לשומן טבעי ועל כן תורם להזנה לחותית מוגברת. בנוסף שולבה מצית לבונה, המסייעת  בהתחדשות ובפעילות  אנטיספטית ואנטי דלקתית, לצד תמצית שיבולת שועל, המעצימה את רמת הלחות בעור ואף ידועה ביכולתה להרגיע ולהקל על מצבים של עור מגורה.

ד"ר קובי שמיר מומחה לרפואה סינית ורוקחות קוסמטית והטכנולוג הראשי בחברה מדגיש: "שימוש יומיומי בקרם הניקוי יאפשר ניקוי יסודי ע"י פעולה מכנית קלה ופשוטה של תנועות עיסוי  בשילוב הגרגירים הזעירים, אשר  יסירו תאי-עור מתים ולכלוך "עקשן".  פעולה זו תעורר את תהליך ההתחדשות של העור הנמשכת כ- 28 ימים ותעניק לו מראה רענן וחיוני יותר".

הוראות שימוש: למרוח את הקרם המיקרו-גרגירי על עור רטוב, ולעסות בתנועות סיבוביות. לסיום , יש לשטוף במים פושרים.

מכיל: 125 מ"ל

מחיר: 65 ₪

להשיג אצל הקוסמטיקאיות ובמכוני היופי.
לבירור נקודת המכירה הקרובה 1700-70-74-78

קרם ניקוי מיקרו גרגרי לעור הפנים - מבית תפוח טכנולוגיות

קרם ניקוי מיקרו גרגרי לעור הפנים – מבית תפוח טכנולוגיות



עמוד זה נצפה: 558 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור