חיפוש באינדקס עסקים

מראה שיער מטופח, בריא ומלא ברק

פורסם מאת: barosh בתאריך: 22 אפריל 2008

מעצב השיער קובי שץ מרמת השרון העניק לנו טיפים לשמירה על מראה שיער בריא ומטופח בעת טיולי חג הפסח תוך שימוש באמצעי הגנה מתאימים שישמרו על מרקם השיער כך שלא יינזק עקב חשיפת יתר לשמש היוקדת ולנזקי מזג האוויר.

  • כאשר אתם בוחרים לצאת לטיול בחג הפסח מחוץ לבית, יש להצטייד בכובע שיכסה את כל השיער בעיקרטיפים לשיער מטופח, בריא ומלא ברק כשמדובר על שיער ארוך של נערות ונשים צעירות. רצוי לאסוף את השיער באמצעות גומייה איכותית (גומיות פשוטות מושפעות מהחום ואף עלולות להפוך לדביקות) ולאסוף את השיער פנימה כשהכובע משמש ככיסויי חיצוני. מוטב לבחור בכובעי בד היכולים לספוג את הזיעה (ישנם כאלו המעוצבים עם פתחי אוורור והם העדיפים ביותר לשימוש).
  • בעת יציאה מהבית ליום שלם, כדאי להימנע משימוש בחומרי עיצוב מכל סוג ולוותר על אופציית השימוש בהם לטובת מראה שיער מטופח ומלא ברק. מוצרי שיער רבים אינם מתאימים כלל לשימוש בעת החשיפה לקרני השמש ואם בכל זאת בחרתם בעיצוב שיער המחייב תהליך עיצוב עם מוצר ספציפי, יש לברר מבעוד מועד על מרכיבי הפורמולות השונות ולוודא כי המוצר איכותי.
  • אין למרוח שומן מכל סוג על השיער. רכיבים שומניים יוצרים אפקט של צריבה על שכבת השיער החיצונית ופוגעים בו קשות (מובילים לשיער שרוף).
  • ניתן להשתמש גם במטפחות ראש כשניתן לבחור בסוג האופנתי המאפשר לשמור על השיער ומצד שני עדיין להיראות אופנתית עם שיק טרנדי.
  • במידה ושימוש בכובעים נחשבת לאופציה נחותה מבחינתך ניתן למצוא חלופה עם כובע מצחייה הכולל רשת הגנה (בד עם חורים לאוורור) בחלק העליון. בכל מקרה אין לוותר על כיסוי הראש במקרים של חשיפה לשמש ביום של טיול.
  • כיום ישנם מוצרים המבוססים על רכיבים העוזרים ליצור שכבת הגנה וזה הזמן להצטייד בכמה מהם כדי שתוכלו  להבטיח את צמצום הנזקים  העלולים להיווצר. ישנם רכיבים המבוססים על מסנני קרינה וכדאי לבדוק את האופציות הקיימות על המדפים בחנויות .
טיפ אחרון וחשוב לא פחות :
יש לבצע חפיפה יסודית של השיער בכל עת שחוזרים מטיול או משהייה ממושכת ביום של שמש והשלמת הטיפול בעזרת מסכת שיער מיוחדת העוזרת לשקם את השיער ולהחיות אותו מחדש. החפיפה תאפשר לנו להשיג מראה שיער מטופח, בריא ומלא ברק. כיום קיימים סוגים רבים של מוצרים בעזרתם ניתן להחזיר את הברק ואת החיוניות לשיער בהתאם לצורך ולפי מידה.


עמוד זה נצפה: 548 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור