חיפוש באינדקס עסקים

מבצע טיפולי שיקום לשיער לקראת הקיץ

פורסם מאת: בתאריך: 30 אפריל 2015

כולנו מכירים את מראה השיער חסר החיים. שיער חסר ברק, חסר גמישות, קופצני, פריזי שקשה להסתדר איתו, קשה לסרק אותו ולעצב אותו, שתמיד ייראה מוזנח ועצוב.
שיער שביר, שיער שרוף, שיער פגום הם תוצאה של טיפולים כימיים חריפים, חשיפה לסביבה עוינת של קרינת שמש עזה, המים הקשים של ישראל, שימוש לא מקצועי בפן או מחליק וכדומה.עם הזמן נהרסת מעטפת השערה והשערה עצמה נפגעת לעומקה.

הבעיה עם שיער הרוס, שיער שביר ופגום היא לא רק שאין לשיער ברק בריא, ושהוא נראה דהוי וחסר חיים. הבעיה היא שמאוד קשה לעצב אותו. תמיד היו פריזים קופצניים סביב הראש והמראה אף פעם לא יהיה באמת מוקפד ומעוצב.
משך הרבה שנים הנטייה היתה לחשוב ששיער כזה חייב לעבור תספורת קצרה, ושצריך להתחיל לגדל אותו מחדש.
בשנים האחרונות, עם התפתחות הטכנולוגיה בתחום הטיפול בשיער, התפתח מגוון של טיפולי שיקום לשיער שמחזירים לשיער את המראה הבריא, המבריק, המרשים בטיפול נוח.

טיפולי שיקום לשיער מתחלקים לפי סוג החומר הפעיל בטיפול.
חלקם מבוססים קראטין טבעי, אחרים מבוססים משי, חומצות אמינו וחומרי הזנה אחרים שהשיער הפגום צמא להם.
טיפולי שיקום לשיער מבוססים על עיקרון פעולה דומה.
חומרי הטיפול חודרים דרך מעטפת השערה, ונכנסים אל עומקה. שם הם ממלאים סדקים, מאחים שברים, מוסיפים לחות וחיות לשיער שהופך להיות גמיש, רך ונוח לסידור ובסופו של הטיפול עם סגירת מעטפת השערה חזרה, עוטפים את השערות במעטפת הגנה שתשמור עליהן מפני נזקים בעתיד.
מבצע טיפולי שיקום לשיער, דודו מזלתרים, עפולה

ממש עכשיו, לקראת הקיץ, השמש, הזיעה, הבילוי על שפת הבריכה או על שפת הים, הנופשים והחופשים, החום וכל השאר, ממש עכשיו הזמן הכי נכון להעניק לשיערך טיפול שיקום עמוק ולהיפטר מהצורך לטרוח סביבו, לעבוד קשה כדי לסדר אותו, לעשות פנים כל הזמן או להיצמד למחליק השיער שלך.
הקיץ הזה תוכלי להיות חופשיה מהדאגה לשיער ההרוס והפגום שלך, אם תעברי טיפול שיקום לשיער.
 

מספרת דודו מזלתרים בעפולה מציעה מבצע טיפולי שיקום לשיער לקראת הקיץ.
מחירים מיוחדים לקיץ על מגוון טיפולי שיקום לשיער, כדי שגם את תוכלי ליהנות הקיץ הזה בלי לדאוג לשיערך.
דודו מזלתרים, מעצב שיער מומחה בטיפולי החלקה ושיקום לשיער, יאבחן קודם את מצב שיערך ויתאים לו באופן אישי את סוג הטיפול שיאפשר את מקסימום התוצאה לשיערך.
הוא יבחר בין מגוון טיפולי השיקום שהוא מציע במספרה בעפולה, את הטיפול הנכון רק לך וצוות המספרה יבצע את הטיפול במומחיות חסרת פשרות, להנאתך הגמורה.
 

אם נמאס לך להתמודד עם שיער הרוס, אם נמאס לך להיות צמודה למחליק שלך, לפן, למרוח חומרים של השיער כל יום מחדש, לא להיכנס למים בים או בבריכה.
אם החלטת שגם לך מגיע שיער שנראה בריא, מבריק, גמיש, גולש ובעל מגע משי נעים – אל תהססי, התקשרי למספרת מזלתרים, קבעי לעצמך תור והתחילי את הקיץ בכיף.
התקשרי: 04-6405026
או בקרי באתר המספרה בעפולה למידע נוסף



עמוד זה נצפה: 624 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור