חיפוש באינדקס עסקים

שמן טיפולי מסדרת מוצרי Moroccanoil®

פורסם מאת: בתאריך: 1 מאי 2013

Moroccanoilשמן טיפולי מסדרת מוצרי Moroccanoil® , החברה החלוצה והמובילה בתחום מוצרי השיער היוקרתיים והמקצועיים רוויי שמן ארגן, זכה שוב בפרס "Stylist Choice Award" הנחשק ,בקטגוריה בעלת ההשפעה "המוצר שלא תוכל לחיות בלעדיו". זו השנה החמישית לזכייה של נוסחת השמן הטיפולי , פורצת הדרך של המותג Moroccanoil® ,אשר יצר קטגוריה חדשה בתעשיית היופי והטיפוח –  שמן טיפולי לשיער.

אירוע הגאלה הוצג ואורח על ידי  behindthechair  ומומן על ידי היצרנים המקצועיים המובילים בתעשיית השיער. למעלה מ-3,000 מנכ"לים, מנהלים בכירים, אורחי VIP, מנהלים אומנותיים, וסטייליסטים מובילים נכחו באירוע במהלך תערוכת America’s Beauty Show בשיקגו.
"אנחנו גאים במיוחד לקבל את פרס זה ,שנה חמישית ברציפות מאחר וזכייה זו מביעה את דעתם וניסיונם של הסטייליסטים המקצועיים. זה באמת מספק לקבל את האישור העולמי הזה ממעצבי השיער בכל העולם", אנטוניו קורל קלרו, המנהל האומנותי של חב’ Moroccanoil.

לפי מרי רקטור גייבל,   "עקבנו אחר השמן הטיפולי מסדרת מוצרי Moroccanoil ,מאז הופעתו הראשונה והוא נשאר אחד מהקווים הלוהטים שאי פעם הושקו בתעשייה שלנו".

עם כמעט מיליון משתמשים מדיי חודש, Behindthechair  הוא הבית של קהילת האונליין הגדולה והמשפיעה ביותר, המשרתת את תעשיית סלוני היופי. טקס ה- Stylist Choice Awards המתקיים מדיי שנה הפך לחשוב ביותר בתעשייה.

מאז הצגתו לפני שש שנים,שמן טיפולי מסדרת מוצרי Moroccanoil הפך ללהיט אצל מקורבים בתחומי האופנה והיופי ויצר כת מעריצים בקרב סטייליסטים בתחומי אופנה, סלבריטאים, קולנוע וטלוויזיה, וכן בקרב הסלבריטאים המובילים המקורבים אליהם.

שמן טיפולי מסדרת Moroccanoil®  מוצר מדהים הנספג מיידית בשיער ועשיר בשמן ארגן.  ניתן למצוא אותו כמעט בכל תיק של סלבריטאי ,דוגמניות על המסלול ואצל עורכי מגזיני אופנה ויופי. יוצר במיוחד על מנת להעניק לשיער מראה רך וטבעי עם ברק זוהר. מונע קרזול וחשמל סטאטי, מחזק את השיער, מרכך ומחייה אותו. תוך שהוא מאץ את זמן הייבוש והעיצוב במייבש שיער .
 



עמוד זה נצפה: 423 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור