חיפוש באינדקס עסקים

צבעי שיער קיץ 2009 – קארין גל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 יוני 2009

 

 

אחת התופעות הנפוצות של הקיץ היא דהייה מהירה של צבעי שיער. נשים רבות מתלוננות בפני מעצב השיער על הצורך לצבוע את השיער לעיתים תכופות יותר, על כך שהשיער נראה רע, ואפילו מבקשות להחליף את סוג הצבע. אכן השילוב של השמש המזרח תיכונית, מי הים והבריכה אינם מחמיאים לשיער ומזרזים את תהליך הדהייה שלו. גבי ויינשטיין המדריך הראשי של חברת קארין גל מסביר על כל הטרנדים והדרכים לשמור על צבעי שיער בעונת קיץ 2009.
נגד המים אין מה לעשות, אולם עם השמש ניתן להתמודד ולתת מענה בעזרת חומרים חדישים פרי טכנולוגיותצבעי שיער קיץ 2009 - קארין גל ומחקרים מתקדמים. בתקופת הקיץ חשוב לבחור בצבעים וגוונים נכונים, להשתמש במוצרי ניקוי וטיפוח מתאימים, שמגנים על השיער מהאקלים הקיצי. הקפדה על שימוש בחומרים מתאימים תמנע דהייה מהירה, תגן על השיער ותשמור על מראהו הבריא. מאמר זה סוקר את החידושים האחרונים ואת צרכי השיער בתקופת הקיץ.
השימוש בגוונים קרים, שחדר לשוק לאחרונה, מומלץ לשימוש בחודשי הקיץ ובמיוחד באלה המכילים ריכוז פיגמנטים גבוה במיוחד. הגוונים הקרים נותנים תשובה הולמת לפיגמנט הכתום, שאופייני לשיער המזרח תיכוני ומאיץ את תהליך דהיית השיער לאורך כל השנה, אך פעיל במיוחד בקיץ. ברמה האופנתית הגוונים הקרים מעניקים לשיער מראה טבעי, שהקיץ הוא טרנדי.
חשוב להקפיד על שימוש בשמפו לשיער צבוע בעל תכונות שמאזנות את רמת ה- PH ומסייעות לסגירת הקשקשת לאחר השימוש בו. בכך הוא מסייע במניעת דהייה מהירה של הצבע. לאחר חפיפת השיער מומלץ להשתמש במרככים, או במסיכות, שמכילים ריכוז גבוה של לחות ומרכיבים המגנים על השיער מהשפעת השמש. לאחר סיום חפיפת השיער מומלץ להזין את השיער בקרם לחות ללא שטיפה. אשר יבטיח הזנה והגנה אופטימלית לשיער לאורך זמן.
חברות מתקדמות פיתחו לאחרונה מוצרי טיפוח טיפוליים לשיער לשימוש יומיומי, שמגינים על השיער מפגעי האקלים ומכילים מסנני קרינה. דוגמה לכך היא שמן ההיביסקוס, שמופק מעץ ההיביסקוס ומכיל פולימר שמצפה את השיערה, שומר עליה ומכיל מסנני קרינה.
אחת מתופעות הלוואי של הקיץ היא שימוש מוגבר בפן. הבילוי הנפוץ בים ובבריכה, מזג האויר הלח, כל אלה מצריכים חפיפות מרובות וכתוצאה מכך שימוש רב בפן לצורך עיצוב השיער. לאחרונה פותחו מוצרים ייחודיים, שנועדו לעטוף את השיער ולהגן עליו מנזקי חום הפן או מכשירי ההחלקה. חלקם של התכשירים מעניקים לשיער גמישות ואלסטיות ומקלים על תהליך העיצוב. יתרון זה מאפשר להגיע לתוצאות עיצוב מרשימות גם בשימוש ביתי.
הטרנדים לקיץ הקרוב הם גוונים אדומים, אייס קפה ובז’. ברמת העיצוב מובילות טכניקות פשוטות לקבלת מראה ייחודי ומיוחד ושילוב של מספר וריאציות ממשפחת גוונים אחת.
קארין גל הינה נציגת קארין הייר קוסמטיקס בלגיה, מפתחת המותג המקצועי בוטאה, רייג’ ואינטנסיבו.

 



עמוד זה נצפה: 438 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור