חיפוש באינדקס עסקים

שמלת כלה של נסיכה – קייט מידלטון

פורסם מאת: barosh בתאריך: 1 מאי 2011

שמלת כלה של נסיכה - קייט מידלטון. צילום מסך.קייט מידלטון חשפה שמלת כלה של נסיכה בעיצובה של המעצבת שרה ברטון לבית האופנה אלכסנדר מקווין.

לאה קריצ’בסקי, מעצבת שמלות כלה בתפירה עילית מזה כ-20 שנה והבעלים של סלון כלות ליקה בתל אביב – מדגישה נקודות לתשומת לב הכלות העומדות ערב חתונתן.

"זה שהשמלה הייתה יפה ומאוד אלגנטית – את זה כולם ראו. מה שאני שמתי לב זה למראה המלכותי של קייט. הגזרה של השמלה השוותה לה מראה של נסיכה מהאגדות, מראה קלאסי ורך. השמלה הדגישה בעדינות את מבנה הגוף שלה, את המותן הדקה, לא הייתה תפוחה מדי, השובל לא היה ארוך מדי, השמלה הייתה סגורה אך סקסית במידה. המחוך מתחת לתחרה החזיק יפה את פלג הגוף העליון ויצר קו תמיר ומרשים של הגוף. בישראל, כל הכלות רוצות אותו דבר – גב חשוף, מחשוף רחב, סטרפלס ומחוך. חייבים להבין שלא כל אחת צריכה גב חשוף, לא כל אחת צריכה סטרפלס ומחשוף. אני מאמינה שכל כלה יכולה לבטא את אישיותה באמצעות שמלת הכלה שלה, להדגיש את היופי הייחודי לה, את האופי שלה. בד עשיר וגזרה נכונה יכולים לשוות לכל כלה מראה סקסי, מלכותי ומדהים".

כלה יקרה, את עומדת להתחתן בעונת החתונות 2011? את לא צריכה להיראות כמו כולן. את יכולה לבחור מראה שייחד אותך יבליט את יופייך ואת אישיותך גם יחד. לאה מחכה לך בסלון כלות ליקה בתל אביב לבחור יחד איתך את המראה הנכון עבורך לטקס החתונה.

שמלת כלה של נסיכה - קייט מידלטון. צילום מסך.
שמלת כלה של נסיכה – קייט מידלטון. צילום מסך.



עמוד זה נצפה: 599 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור