חיפוש באינדקס עסקים

שמלות כלה – 5 שמלות הכלה של השנה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 21 נובמבר 2008

שמלות כלה – 5 שמלות הכלה של השנה

שמלות כלה עברו שינויים מהותיים בשנתיים האחרונות, משמלות כלה כבדה ומזיעה ללא הבדלים מהותיים מאחת לשניה התקדמנו למראה שמלת הערב המדויקת, הנינוחה והרומנטית. שמלות כלה כיום מהוות עניין של אופנה וסטייל, מגוון עצום של גזרות, דגמים, בדים ומחירים ואם כבר בסטייל עסקינן אז לפניכן חמש שמלות כלה שהכי עשו לי את זה השנה, שמלות לא מתיימרות, לא מזיעות ומענות כאלו שלא רוצים להוריד כשנגמר הערב המרגש בחיינו. למעצבים דוד חצבני, עמנואל, שלומי יקיר, יאיר ג’רמון וגלית קורנר נאמר פשוט שאפו!
שמלת כלה – זו לא סתם מילה, זו מילה מרגשת, קסומה ומרטיטה, תמיד כשהיא נאמרה זה העלה בנו הבנות  הצעירות והחולמניות התרגשות, חיוך, חלום לבן על נסיכה בשמלה לבנה שכובשת את הרחבה, להרגיש כוכבת ליום אחד עם האביר על הסוס הלבן. כשעברנו את גיל 25 זה עדיין ריגש אותנו אבל גם צבט לנו עמוק בלב כשרק יכולנו לדמיין אותו את אותו אביר – מי הוא זה? האם זה ההוא שחולף על פנינו ברחוב או שמא זה שיושב לידי באוטובוס המלא צחנה של יום קיץ דביק? בגיל 28 רוב החלומות כבר נגוזו  וזה מתחיל להעלות  בנו רגש כואב עד דמעות והבנה שאולי שמלת הכלה שלי לא תהייה שלי והאביר שלי הוא לא ממש שלי ואני היא לא ממש אני והשינוי צריך להגיע מהר לפני שכולם ירחמו עלי.
הבאנו עבורכן הבנות את חלום שמלת הכלה כפי שהוא מתעצב אצל מובילי סטייל בתחום אפנת הכלות בארץ, כאמור תחום אפנת שמלות כלה בארץ הוא מאוד מפותח ומושקע, הכלה שמה לב לפרטים הקטנים ולא מתפשרת ולכן בשנה האחרונה ישנו שינוי ומעבר משמלות כלה נפוחות וקצפתיות מרובות השכבות לעיצוב שמלות כלה יותר נינוחות וזורמות, בגזרות מחמיאות ומציאותיות. כאמור בנות תשכחו מהנפוח זה פאסה.
המעצבים של הדגמים הנבחרים מציגים אמירה אישית משלהם  עם אינטרפטציה בולטת לנוחות, סקסיות, נשיות ורכות, לפניכם הקלאסיקה בהתגלמותה.
תחזיקו חזק – הנה 5 שמלות הכלה הקלאסיות הנבחרות של 2008!

 

שמלות כלה - עמנואל

 

עמנואל – שמלת סטן קלאסית  בקווים נקיים ונינוחים.
מפתח עליון קולר פתוח עם כיווצים הנשפך מטה  בזרימה אל הצד הנערם כולו אל סיכת פנינים מעוצבת שיוצרת קפלי סאטן מעניינים בחצאית. למעשה שמלת סאטן בקווים מאוד נקיים ומאוד מיוחדים בגזרה מושלמת.
למי שאוהבת להראות מיליון דולר בפשטות נינוחה לא מעיקה ולא מתיימרת.

 

 

שמלות כלה - דוד חצבני

דוד חצבני – שמלת טול סטרפלס כיווצים המעוצבת ביד של אומן.
מפתח עליון סטרפלס נשיקה. מחוך גמיש המעניק גזרה נשית למותניים בדמוי גיטרה גם לבנות מלאות. החלק העליון כולו תפור בכיווצים במלאכת מחשבת, החלק התחתון טול ומתחתיו סאטן משי כשמהצד נופלת שרשת אבנים מיוחדת. שמלת מחוך עדין וגמיש  שמסתיר גלגלים גם לבנות מלאות.

 

 

שמלות כלה - שלומי יקיר

שלומי יקיר – מעצב צעיר ומוכשר שלא כמו שאר המעצבים אינו יושב ברחוב דיזינגוף מעוז הכלות אלא העדיף להתרחק לראשל"צ ולעבוד בסטודיו שקט במערב העיר עם דגש על יחס אישי ועל מחירים הוגנים.
השמלה מאוד מיוחדת ורומנטית בקווים נקיים ונשפכים, החלק העליון במפתח עמוק המבליט צוואר ברבורי נשי, כתפיות התחרה משוות מראה רומנטי להפליא לשמלה  כשהגב ברובו פתוח.
החלק העליון עשוי תחרה עדינה בגזרה ארוכה מה שמטיב גם עם הבנות המלאות.
החלק התחתון עשוי טול משי עדין המורם מהצד ומעניק מעין חגורה נמוכה ממנה נשפך הבד הזורם מטה במורד החצאית.דגם מיוחד ומחמיא לכולן!

 

שמלות כלה - גלית קורנר

 

גלית קורנר – מעצבת שתפסה גם היא את הנישה של שמלות הכלה הנוחות והמעוצבות בגזרות מדויקות.
השמלה הנבחרת היא בגזרה קיסרית כשהחלק העליון של החזה עשוי סאטן משי עם כיווצים בגזרת קולר נשיקה וכל החלק התחתון נשפך בגזרת A מחמיאה וזורמת מבד תחרה עדין ורומנטי.
כמה פשוט ככה יפה!

 

 

שמלות כלה - יאיר ג’רמון

יאיר ג’רמון – רוב הדגמים שלו הם קלאסים בקווים נשיים מאוד עם נגיעות קטנות של סקס אפיל.
הדגם הנבחר הוא שמלה שהחלק העליון שלה הוא בגד גוף נצמד ומבליט גוף מושלם לכלה, הגזרה עדיפה לבנות רזות או ממוצעות אבל לא למי שיש בטן בולטת.
בגד הגוף עשוי תחרה חצי שקופה במפתח עמוק עם כתפיות דקות המבליטות כתפיים נשיות וסקסיות, החגורה הנמוכה התפורה במלאכת אומן ועשויה כיווצים מתחת למותן מבליטה מותניים נשיות ומפתות וממנה ומטה נשפכת חצאית תחרה המציצה מהאמצע כשמעליה שיפון עדין הנותן עוד שכבה לחצאית העשירה.

 

בנות, תחליטו אתן מי הכי עושה לכן את זה – אני את שלי כבר עשיתי…
המון מזל- טוב!
אור  אשורי סטייליסטית



עמוד זה נצפה: 770 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור