חיפוש באינדקס עסקים

שמלות כלה שלומי יקיר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 22 יולי 2008

אחרי שמצאת חתן, מתחיל החיפוש האינטנסיבי אחר השמלה המושלמת. המחירים הגבוהים, ההתרוצצויות האינסופיות, שמלה בעיצוב אישי או שמלה מוכנה. אז איך מתחילים?
שלומי יקיר, מעצב שמלות כלה מראשון לציון מסביר לנו כמה דברים על הנושא:
השכרת שמלת כלה היא לרוב עסקה חד-פעמית. למרות שמדובר בבגד הנלבש פחות מ-10 שעות, ההוצאה עלולה להגיע לעשרות אלפי שקלים. יותר ויותר כלות בוחרות מתוך עיקרון לא להיות חלק מקונצנזוס יקר זה ולא לקחתשמלות כלה - שלומי יקיר משכנתא עבור שמלה לערב אחד ובוחרות באלטרנטיבות משתלמות יותר.
העלויות הכרוכות בנושא שמלות כלה נובעות ממספר מרכיבים:

  1. בחירה בשמלה מוכנה על המדף או שמלה חדשה בעיצוב אישי – דגם קיים של שמלת כלה יעלה פחות משמלה בעיצוב אישי.
  2. סוגי הבד מהווים גורם משפיע ביותר בנושא העלויות – סוגי הבד השונים ואיכותם משפיעים אף הם על העלות הכללית.
  3. איכות התפירה והגימור – יש הבדל גדול בין שמלה הנתפרת אצל תופרת ובין שמלה של מעצבים, ניתן לראות זאת בתפורים ובגימורים של השמלה באופן בולט לעין.
  4. הוספה של חבילות עיצוב שיער ואיפור משפיעות על העלויות.

מרכיב נוסף שיש לקחת בחשבון הוא היחס. יום החתונה הוא יום מלחיץ מטבעו ולכן מרכיב היחס מהווה פקטור נכבד מאוד שיש לשים לב אליו בעת בחירת מעצב שמלות הכלה. כמו כן יש לוודא מראש את מספר הכלות שיהיו בו זמנית איתך בסטודיו.
קולקציית שמלות כלה לשנת 2008 של שלומי יקיר מציעה שמלות מעוצבות במגוון סגנונות בקווים קלאסיים ונקיים ועשויות בדי תחרה, שיפון, משי וסאטן. שלומי יקיר מבצע שינויים לשמלות בהתאם לרצונך ומבנה גופך ואף ניתן לבחור בעיצוב חדש ואישי שיתאים רק לך.
בניגוד למעצבי שמלות כלה אחרים, מאמין שלומי כי אין צורך בעלויות גבוהות בכדי להשיג שמלת כלה מעוצבת ומרהיבה הנלבשת במשך ערב אחד. "ההבנה שלי לכלות המעוניינות בשמלה ייחודית ומרשימה שלא תגרום להן לפשוט רגל הביאה אותי לתמחר את שמלות הכלה בעלויות נמוכות יחסית. העובדה שהסטודיו שלי ממוקם בראשון לציון ולא במרכז תל אביב מאפשרת לי לתמחר את השמלות בעלות נמוכה יותר" מסר יקיר, "שמלה לדגם קיים תעלה 3500-4300 שקל. שמלה חדשה בעיצוב אישי 4900-5500 שקל. ושמלת אבני החן ההורסת תעלה לכן בתפירה חדשה ושזירת יד 6300 שקל בלבד. אנו מאפשרים לכלות להשתמש בתכשיטים שמעצבת דנה ללא כל תוספת תשלום".  ומה עם שיער ואיפור אתן שואלות? ובכן, גם הדילים ששלומי יקיר מציע לאיפור ושיער עם שורה של נותני שירות לפי בחירת הכלה הם דילים מעולים.

שמלות כלה - שלומי יקיר        שמלות כלה - שלומי יקיר


שמלות כלה – שלומי יקיר.



עמוד זה נצפה: 670 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור