חיפוש באינדקס עסקים

שיער ואיפור לחתונה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 יוני 2010

 

    שיער ואיפור לחתונה - תסרוקת אסופה, עיצוב שיער פזור, איפור במראה טבעי.
העונה הבוערת של החתונות כבר בעיצומה וכמו בכל עונת חתונות, כך גם במהלך עונת החתונות 2010 כנראה שגם השנה תתארחי בחתונה אחת או שתיים. אם את רווקה, הרי שאירועים חגיגיים כגון חתונה הם מקור לא אכזב להכיר את הבן זוג החדש ואם את נשואה, הרי שאת מעוניינת להיראות כמי שהנישואין רק עשו לה טוב לפיגורה ולמראה הכללי.

חלקים בלתי נפרדים מעניין ה-TOTAL-LOOK, הם שיער ואיפור. מראה השיער והאיפור יכולים לשנות לך את המראה הכללי לטוב ולרע, לכן רצוי להקפיד בנושאים אלו ולא להסתפק בפן ובליפסטיק אלה להשקיע.

שיער
עיצוב שיער לחתונה (כשאת מגיעה כאורחת ולא בתור כלה…) צריך להיות נוח ומעוצב.
נוח – כדי שתוכלי לרקוד בנינוחות ולא להילחץ מאיך שהשיער נראה.
מעוצב – כי בכל זאת צריך להשאיר רושם על שאר האורחים באירוע.

אמן התסרוקות אבי מלכה ממליץ על שתי סגנונות של תסרוקות לאירועים: תסרוקת אסופה ותסרוקת משוחררת. "תסרוקת אסופה (תמונה עליונה) מעניקה ללקוחה מראה קלאסי ומעוצב ומאפשרת לה ליהנות מהחתונה מבלי להיות טרודה בשאלה איך השיער נראה. התסרוקת מחזיקה את השיער ומותחת אותו. לצד התסרוקת האסופה ובניגוד מוחלט אליה, נמצא את התסרוקת המשוחררת (תמונה אמצעית) – תסרוקת בעלת מראה שיער טבעי. התסרוקת מעניקה ללקוחה מראה משוחרר נינוח יותר ופחות קורקטי מאשר תסרוקת אסופה" מסר מלכה והוסיף כי בנוסף הוא ממליץ לכל אחת להתאים את עיצוב השיער לתווי הפנים שלה ולביגוד אותו תלבש בחתונה.

איפור
"בשנים האחרונות קיימת חזרה למראות האיפור הטבעיים. מראה איפור עמוס וצבעוני הפך לצעקני מידי וכיום קיימת נטייה טבעית לכיוון מראות האיפור הנקיים אשר לא גונבים את הפוקוס ממי שהלקוחה באמת אלא רק משדרגים לה את המראה" מוסר המאפר דודי מלכה שהוסיף כי החזרה לכיוון מראות איפור טבעיים (תמונה תחתונה) מונעת מהלקוחה את הצורך לרוץ לשירותים כדי לסדר את האיפור.

 

 

 

 

 

 

 

 



עמוד זה נצפה: 447 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור