חיפוש באינדקס עסקים

שיער דק חלש ושביר? רפאל אברמוב מסביר איך לטפל בשיער כזה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 16 ינואר 2011

שיער דק חלש ושביר? רפאל אברמוב מסביר איך לטפל בשיער כזהאם יש לך שיער דק את מודעת לבעייתיות בשיער כזה, במיוחד אם הוא גם שביר וחלש. השיער נופל שטוח על הראש במקום לשמש כמסגרת בעלת נפח לפנים, בכל פעם שאת מברישה או מסרקת אותו נשארות על המברשת קווצות שיער שנשר ואת לא יודעת איך לטפל בשיער ואיך לגרום לו להיראות מלא ובריא יותר.

בשיער דק חלש ושביר מטפלים מהיסוד. כשהיסוד הוא תספורת נכונה. תספורת מדוגמת תעניק לשיער שלך נפח ותנועה טבעית ותמלא את מראה השיער. תספורת תקופתית תקצר את הקצוות הפגומים המפוצלים והשבירים ותאפשר לשיער לצמוח ולהתארך בלי להישבר או להיקרע בזמן הסירוק.

מלבד תספורת טובה ונכונה חשוב להשתמש במוצרי שיער נכונים. מוצרי שיער רבים מיועדים ליצירת נפח. מוצרים כמו מוס, ג’ל מעצב או קרם לחות מותאם לשיער דק מאפשרים לשיערך להיראות מלא יותר, גמיש ומתנועע בטבעיות בלי להכביד עליו במשקל מיותר שישטיח אותו עוד יותר. גם השמפו, המרכך והמסכה בה את משתמש עשויים לשנות את מראה שיערך ולשפר אותו. התייעצי עם מעצב השיער שלך וקני לעצמך סדרת ניקוי וטיפוח לשיער שתכיל רכיבים המתאימים לשיער דק ושביר שיעניקו לו שכבת הגנה והזנה בלי להוסיף משקל שיפיל את מראה השיער שלך.

חשיבות אבחון סוגי השיער גבוהה כשמדובר בהתאמה של סגנון שיער ובמיוחד בהתאמה של מוצרי שיער נכונים. אל תחליטי לבד, מעצב השיער שלך מכיר את השיער שלך מהצד המקצועי ויכול לתת לך את העצה הנכונה.

רפאל אברמוב – מעצב שיער רמת השרון



עמוד זה נצפה: 611 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור