חיפוש באינדקס עסקים

טרנדים בעיצוב שיער לסתיו חורף 2013-14

פורסם מאת: בתאריך: 1 ספטמבר 2013

זאב לוין לקאדוס פרופשיונל מספר על הקווים הכלליים והטרנדים בתסרוקות שמצפים לנו בחורף הקרוב. קחו את המלצותיו לתשומת ליבכן והתאימו אותם לייחודיות האישית שלכן.
הכלל החשוב ביותר בנושא אופנת השיער הוא, שכמו בבחירת הבגד, גם בבחירת התספורת או התסרוקת מאוד חשוב לא לאבד את הראש וללכת בעיניים עצומות אחרי מה שמכתיבים מובילי האופנה והטרנדים, אלא להתאים את הטרנד למידות האישיות, לסגנון הייחודי, לאופי וכמובן גם לסדר היום שלכן על מנת  שהתספורת תהיה מהנה ולא מעיקה.
טרנדים בעיצוב שיער לסתיו חורף 2013-14
אחד הדברים החשובים ביותר שאני תמיד מדגיש בשיחות הייעוץ עם לקוחותיי הוא שהחידוש הכי מהפכני בדרך כלל צומח מתוך להיט מן העבר שנשכח זה כבר, לכן אל תצפו למהפכים קיצוניים, אלא לדגשים מעניינים של מה שכבר מוכר לנו מן העבר. על מנת להיות עדכנית ואופנתית- אינך חייבת לעבור מהפך של ממש או לצבוע שיער בצבע נועז. מספיק לשדרג קלות את המראה הכללי. זאת תוכלי לעשות למשל עם פוני שחוזר בעונה הקרובה בצעדי ענק. הוא יהיה ישר ואלכסוני ,חלק וסימטרי. אם תלכי על הטרנד הזה, תוכלי לגוון וללכת איתו פזור או לאסוף אותו כלפי מאלה באופן בולט, תלוי במצב הרוח ובמזג האוויר.

להיטים נוספים שנצפה בתצוגות האופנה הם הקוקו ואחותו הצמה. כל וריאציה אפשרית של איסוף שיער תעניק לך מראה ייחודי ומעודכן. אם תבחרי באיסוף מוקפד ומסודר או באיסוף מרושל ומשוחרר למראה רומנטי, הרימי את הקוקו כמה שיותר גבוהה ותחברי אותו בעזרת סיכות בלתי נראות או צעיף צבעוני שיבליט את ההשקעה. צמות אלכסוניות יהיו מאוד אופניות בקיץ הקרוב אז אם את בעלת שיער באורך שמאפשר זאת על תחששי לשזור צמות מעוצבות, אחת או אפילו כמה!

תלתלים קופצניים פרועים גם הם יהיו מאוד רלוונטיים בעונה החמה הקרובה ומראה של תלתלים רטובים לחים או ספוגים בחומרים מזינים יצאו כלל מהאופנה. פזרי את הרעמה ואפילו תבליטו את הנפח, העונה מותר לך להיות לביאה ולשחרר את שערך לחופשי.

בתחום התספורטרנדים בעיצוב שיער לסתיו חורף 2013-14ות הקצרות, מצפה לנו מהפך של ממש, מכיוון שהקארה ששלט בעונות האחרונות באופן מוחלט נעלם מהשטח ובמקומו נכנסות תספורות אסימטריות קצרות ונועזות שבחלקן אפילו מבצבצת הקרקפת- אז אם את נועזת לכי על זה- ואני מבטיח לך הרבה מאוד קרדיט על האומץ ,והשיער יצמח בחזרה דיי מהר כך שזה אפילו לא יספיק להימאס עליך. לתספורות קצרות יש יתרונות רבים ואין סיבה לחשוש מהן. הן יוצרות תדמית צעירה ורעננה ומושכות המון תשומת לב בנועזות שלהן, אבל חשוב לזכור שיש לתספורות קצרות גם מספר מגבלות. כך למשל הן מתאימות לבעלות פנים עגלגלות ולא ארוכות ולבעלות תווי פנים מאוד נכונים. אם את חוששת התייעצי עם מעצב השיער שלך ובאותה ההזדמנות גם בררי עימו כיצד תצטרכי לטפל באופן יום יומי בתספורת החדשה.
 טרנדים בעיצוב שיער לסתיו חורף 2013-14



עמוד זה נצפה: 539 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור