חיפוש באינדקס עסקים

שיזוף בהתזה בתל אביב – רגע לפני הקיץ

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 מאי 2011

שיזוף בהתזה בתל אביב - רגע לפני הקיץרגע לפני הקיץ – חוף הים נראה מזמין יותר מתמיד. אבל גוון העור שלך בהיר ומביך לצאת עם בגד ים ועור חיוור. החליפי את המבוכה בתחושת ביטחון וגאווה – הכיני את גוון עורך לקיץ בשיזוף בהתזה.

העיקרון של שיזוף בהתזה פשוט ויעיל. חומר טבעי לגמרי המותז על העור יוצר שינוי בגוון של העור. הגוון השזוף מחזיק מעמד עד כ-10 ימים ורק אז מתחיל לדהות. במשך הימים האלה את יכולה לצאת לחוף הים בידיעה שיש לך גוון עור שזוף, טבעי ומרשים.

למי שאינה מעוניינת להיחשף לשמש ולהשתזף, יכול השיזוף בהתזה להחליף את החשיפה לשמש. הקפדה על טיפול אחת ל-10 ימים ישמור על גוון השיזוף למשך כמה זמן שתרצי.

עם כל ההסבר הפשוט שנשמע כל כך בטוח וברור, חייבים להדגיש רק את החשיבות בבחירת המקום בו תעברי את טיפולי השיזוף בהתזה. המיומנות והמקצועיות של מי שעושה את העבודה חשובה מאוד. האחידות בפיזור החומר בזמן ההתזה חיונית למראה טבעי ומרשים. הטכניקה קובעת את התוצאה. אם את תושבת המרכז ומעוניינת בשיזוף בהתזה בתל אביב, עומדת לרשותך המקצוענית המובילה בארץ לטיפולים אלה – יפית שי.

יפית שי, הבעלים של המרכז לטיפוח היופי והכלה, הפכה לשם דבר ומושג בתחום השיזוף ככלל ושיזוף בהתזה בפרט – מיטב סלבריטאי ארצנו מתחזקים מראה שזוף אצל יפית. אז אם את מתכננת בילוי על חוף הים בשבת – גשי עוד היום ליפית והבטיחי לעצמך גוון עור מרשים ושזוף, כבר היום.



עמוד זה נצפה: 398 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור