חיפוש באינדקס עסקים

שחקן חדש בשוק הלבשת הגברים הישראלי

פורסם מאת: בתאריך: 20 נובמבר 2014

שחקן חדש בשוק הלבשת הגברים הישראלית. רשת Sirmoney האיטלקית, בבעלות משפחת סרמונטה ((SERMONETA מאיטליה, הקיימת למעלה מ-20 שנים, מרחיבה את פעילותה העסקית אל מחוץ לרחבי איטליה ומשיקה בימים אלה את חנות הדגל שלה בישראל, בקניון עזריאלי, ת"א (מול סופר פארם).

המותג הוותיק מציע לגבר הישראלי ביגוד איטלקי אלגנטי איכותי ומוקפד, במבחר סגנונות אופנתיים המותאמים לגבר העדכני, המקפיד על אופי הלבוש ומשלב באופן יעיל בין קריירה, משפחה ופנאי. כחלק ממדיניותה Sirmoney שמה דגש מיוחד על התאמת מגוון פריטי הלבוש לכל לקוח בהתאם לצרכיו ולאופי האירוע, בין אם מדובר בלבוש קז’ואל אלגנטי-יומיומי לעבודה במשרד או פגישה עסקית, ובין אם מדובר בחתונה וחליפת חתן.      

כיום מונה רשת Sirmoney 15 סניפים המצויים ברחבי איטליה. הקולקציה שואבת את השראתה מסגנון החיים האיטלקי הידוע בשלל ניחוחות והשפעות ומתאפיינת ברובה במראה מודרני-עכשווי, המשדר סגנון אישי מוקפד באיכות גבוהה, כיאה למסורת העיצוב האיטלקית וחשיבותם של אומני ואנשי המלאכה העוסקים באופנה.

כבכל רשת איטלקית אמיתית, סוד הקסם של הביגוד טמון ברובו באיכות הטקסטיל האיטלקי המכיל מבחר רב של בדים צבעוני ויצרתי בשילובים מפתיעים. Sirmoney משקיעים מאמץ עילאי באיכות וברמת הגימור של המוצרים, והם בעלי ערך ויופי לאורך זמן רב.

בנוסף, בדיוק כמו באיטליה, גם בישראל הרשת מציעה ללקוחות את "סטייליסט הבית" שהגיע במיוחד מאיטליה ונמצא בסניף בכל שעות הפעילות, לטובת התאמת פריטי הלבוש במדויק ללקוחות בהתאם לרצונותיהם וסגנונם האישי.

טווח מחירים:
חליפות: ₪ 699-1100 ז’קטים: ₪ 499-699,   מכנסיים 249-499 ₪,  חולצות פולו 199₪, נעליים 599-699₪ , צעיפים 199₪.   



עמוד זה נצפה: 406 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור