חיפוש באינדקס עסקים

המעצב יניב פרסי בשבוע האופנה בתל אביב

פורסם מאת: בתאריך: 22 נובמבר 2011

קולקצית חורף של יניב פרסי בשבוע האופנה בתל אביבהמעצב הבינלאומי יניב פרסי, פתח את שבוע האופנה של תל אביב בתצוגה דרמטית של קולקציית חורף 2013 של המותג הבינלאומי PERSY בהשראת האגדה "הדייג ונשמתו" מאת אוסקר ויילד.
 
יניב פרסי: "בקולקציה זו בדקנו את מערכת היחסים בין האלמנטים הקסומים של עולם המים,  גוף האישה ועולם הדיג הסבוך בקונפליקטים תמידים".
יניב פרסי, בוגר ’שנקר’, התמחה ועבד כמעצב בבתי האופנה של ג’ון גליאנו ,דונה קארן ובבית האופנה של רוברטו קוואלי, שתף פעולה עם בית האפנה לנווין. בחזרתו לארץ, במטרה לקדם את תעשיית האופנה הישראלית, שימש  פרסי כסטייליסט מוביל והקים את סוכנות הייצוג לסטייליסטים ואנשי מקצוע מתחום האופנה VIEW’’.בשנת 2009 השיק באירופה את מותג האופנה בעיצובו הנושא את שמו ’’PERSY. המותג PERSY הציג עד עתה שלוש קולקציות מוצלחות המשווקות בשואו רום במילאנו ובבוטיקים נחשבים בבירות אופנה והן בעיתונות העולמית לצד עיצוביהם של מעצבים מהשורה הראשונה.קולקציית חורף 2013 של PERSY נוצרה בהשראת האגדה "הדייג ונשמתו" מאת אוסקר ויילד.
את הקולקציה אופפת אוירה דקדנטית קסומה. קולקצית חורף של יניב פרסי בשבוע האופנה בתל אביבהקולקציה עוצבה בעקבות מחקר מעמיק תוך חיבור בין גזרת גוף האישה ומבנה של יצורים חיים בעולם המים.
אוסף הפריטים בקולקציה  עוסק במתח שבין מה שמתגלה לעין ומה שדורש מבט שני, בהקפדה על פרטים וגימורים ושילוב חומרים מפתיע, ביניהם משי שיפון , משי , רשתות, עורות נאפה  וצמר מלובד. הקולקציה עוסקת בניגודים ובמפגש בין בדים רכים ונוקשים שחוברו יחדיו. פרטי הקולקציה יעניקו נוכחות דרמאטית חזקה לאישה אשר תלבש אותם, שילוב בין מראה גותי לרומנטי בבדים רכים בגוונים מונו-כרומטיים של שחור ואפור על גווניו.

הקולקציה של PERSY תשווק בישראל בבוטיק ’אמור’ בכיכר המדינה, רחוב ה’ באייר בתל אביב. בקרוב יכנסו מספר פריטים מהקולקציה העכשווית אשר הוטסו לישראל מאיטליה במיוחד עבור לקוחות הבוטיק.
 
 

קולקצית חורף של יניב פרסי בשבוע האופנה בתל אביב
קולקצית חורף של יניב פרסי בשבוע האופנה בתל אביב

 

 



עמוד זה נצפה: 387 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור