חיפוש באינדקס עסקים

קיץ של נוחות – קולקציית הקיץ של רנגלר

פורסם מאת: בתאריך: 10 יוני 2015

 הקיץ המותג לג’ינס ואופנה "רנגלר" קורא למלתחת קיץ קלילה לעונה החמה המורכבת מארבעה פריטי מפתח בארון – ג’ינס, ג’קט קליל, חולצה ועוד ג’ינס!  כל הפריטים מבדים הכי ייחודיים לקיץ ודקים במיוחד ! בקולקציה: שלל פריטים -ג’ינסים, שמלות, טי שרט, ברמודות ג’ינס שעושות קאם באק הקיץ וחוזרות לאופנה ועוד פריטים ברוח המותג הנאמנה  לעיצוב והשראה בסגנון הוינטאג’.

קולקציית Live In Denim של Wrangler מציעה יותר מסתם ג’ינס. הקיץ מציע המותג את הסקיני המושלם בעזרת בדי הדנים המיוחדים של ’Wrangler שעוצבו במיוחד כדי להתאים לאורח החיים האקטיבי. הג’ינס  ג’ינס אמיתי עם אלסטיות מדהימה ומגע נעים ורך.

ג’ינס Silk Soft מקבל את המגע הרך שלו מהשימוש בבד Cotton-Tencel® בשילוב עם בד הדנים, ובעזרת מרכך משי מיוחד .

הגזרות הפופולריות בקולקציה כוללות גם את Courtney בסקיני נמוך בצבע הכחול האייקוני.

גם העונה  בקולקציה מרכיב חשוב בג’ינס-  ג’ינס Shape Keeper הוא השילוב של בד Lycra® dualFX® שמאפשר לבד לחזור לצורתו המקורית. הבד נותן לבגד אלסטיות משוכללת ויכולת לחזור לצורתו המקורית. ג’ינס Shape Keeper מגיע עם גימורים טרנדיים של כחול כהה, כחול בוהק וקיצי ולבן רענן ונקי.

הקולקציה של העונה מקבלת את השראתה מהים הכחול, אז הגיע הזמן לעצב את עצמכן מחדש מכף רגל ועד ראש – עם ג’ינס  Corynnבסקיני רגיל וחולצת "שמבריי" החדשה. על מנת להדגיש את הקו הימי, הקולקציה כוללת גם חולצות עם פסים אדומים בסגנון מגדלור ותוספות בסגנון חבלי ימאים.

 קולקציית 2015 של המותג רנגלר



עמוד זה נצפה: 458 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור