חיפוש באינדקס עסקים

שומרי הראש של המזרח התיכון במזרח הרחוק

פורסם מאת: barosh בתאריך: 21 דצמבר 2009

רשת מספרות HEADS שומרי הראש של המזרח התיכון

הצוות האומנותי של רשת מספרות HEADS, יגאל גוט, ראובן טפר ומיטש סולימנוב, הופיעו בתצוגות ובבמות הגדולות ביותר ברחבי העולם. הם שומרי הראש של המזרח התיכון במזרח הרחוקהעלו את מופע ה"גאלה שאו" היוקרתי באיטליה, ספרד, רוסיה ופולין וזכו להכרה בינלאומית. ועדיין, דבר לא הכין אותם להתרגשות הגדולה שחיכתה להם באחת מבימות השיער הגדולות והנחשבות במזרח אסיה בקו התפר שבין רוסיה לסין.

השלושה שהוזמנו על ידי חברת "נפרטיטי" הבין לאומית חזרו זה מכבר ממסע מרתק בן שבועיים, בו הפגינו את כישוריהם והציגו את קולקציית השיער השנתית.

במופע ענק ומרהיב הם חשפו לראשונה את קולקציית ה-3 T collection  בפני לא פחות מ-1000 מעצבי שיער בכירים מרחבי כל העולם שהריעו ממושכות. יגאל גוט, ראובן טפר ומיטש סולימנוב עשו שימוש בפירוטכניקה מתקדמת, מוסיקה מקורית, עשרות דוגמניות וגולת הכותרת – שלל תספורות מקוריות, תוך שימוש בטכניקות ייחודיות לבניית תנועה וטקסטורה בשיער, שיובילו את הקו האופנתי של עיצוב השיער לשנת 2010.

השלושה שזכו לכבוד של מלכים והגיעו הכי רחוק שאפשר (תרתי משמע) חזרו אל כור מחצבתם וכעת (כל אחד בסניף הרשת HEADS שבבעלותו) הם מיישמים את הטכניקות שפיתחו ואת התסרוקות המקוריות שעיצבו על הראשיים המקומיים, שלנו הישראלים.

 

 

 

 

 

 

 

 

שומרי הראש של המזרח התיכון במזרח הרחוק



עמוד זה נצפה: 422 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור