חיפוש באינדקס עסקים

שוורצקופף – ESSENTIAL LOOK 2009

פורסם מאת: barosh בתאריך: 5 אפריל 2009

שוורצקופף - ESSENTIAL LOOK 2009 - אבי מלכהעשרות מעצבי ומעצבות שיער צפוניים התקבצו ביום שני (30/03/2009), במלון קראון פלאז’ה בחיפה, כדי ללמוד ולהתרשם מהטרנדים ומהמגמות החדשות באופנת שיער 2009 באירוע חשיפה ענק, שערכה חברת שוורצקופף. ההכנות לתצוגה החלו כבר בשעות הבוקר המוקדמות. דוגמניות, צוותי מעצבי השיער של שוורצקופף וקבוצת מעצבי שיער חיפאים (אשר סומנו על ידי חברת שוורצקופף כדור הבא של מעצבי השיער), נפגשו בלובי המלון והחלו את ההכנות הקדחתניות לקראת האירוע.

את האירוע פתח מנכ"ל שוורצקופף ישראל מר חיים גלעד, אשר בירך את הנוכחים וסיפר מעט על החברה והפיתוחים האחרונים שלה. חברת "הייר קוסמטיקס-שוורצוקפף ישראל" דוגלת ביצירת אווירה משפחתית וכך כל מעצב שיער מרגיש בה כחלק ממשפחה גדולה ורחבה.

החברה מפעילה מערך אנשי מכירות הפועל בכל רחבי הארץ וצוותי הדרכה מקצועיים ומיומנים המעבירים ימי עיון, הדרכות וסדנאות לקהילה המקצועית.
פעמיים בשנה עורכת החברה אירועי חשיפה למעצבי שוורצקופף - ESSENTIAL LOOK 2009 - עופר אסוליןהשיער, בהם היא מציגה את הטרנדים והמגמות העכשוויות ביותר בתחום אופנת השיער, וחושפת בפני מעצבי השיער סדרות מוצרים חדשות ופיתוחים אחרונים של החברה.

יורם רחמנוב, מעצב השיער הבכיר מכיכר המדינה בתל אביב, פתח את האירוע כשחשף בפני הנוכחים את סדרת הצבעים החדשה. בימים אלה משיקה החברה סדרת גוונים חדשה, המתווספת לסדרת IGORA ROYAL. הגוונים החדשים הם פרי פיתוח מחקרי ממושך שהוביל לייצור סדרת הצבעים החדשה. סדרת צבעי השיער מבוססת על נוסחה חדשנית של גבישי צבע קריסטלים החודרים לעומק סיב השערה (קורטקס) ומביאים לכיסוי טבעי ואופטימאלי של השיער בצבע נהדר ובעוצמה של עד פי 6 מהממוצע בצבעי השיער.

יורם רחמנוב שהציג את הסדרה סיפר "שהסדרה מתהדרת בשלושה סוגי פרוטונים החודרים לליבת השערה, משפרים את מצבה ומגנים עליה מקרינת השמש וזיהום האוויר" עוד הוסיף רחמנוב וסיפר כי "מדובר בסדרת צבעי שיער מופחתת אמוניאק המכילה מרכיבים מזינים ומטפחים שונים לצד רכיבים שוורצקופף - ESSENTIAL LOOK 2009 - אנג’לה טטרונוספים הפעילים למניעת דהיית הצבע".

בנוסף לצבעי השיער החדשים הושק באירוע גם קרם חמצן חדש המועשר בחומרי הזנה וטיפוח – קרם זה מהווה חידוש עולמי בתחום מוצרי השיער. במהלך האירוע הציג עופר בן חגי מעצב השיער שלל תספורות נועזות התואמות את המגמות שמכתיבה שוורצקופף העולמית. בחברת שוורצקופף מאמינים שהמגמה המסתמנת לקיץ הקרוב היא שילוב של מספר גוונים על השיער במטרה ליצור קונטרסט מתאים, תוך הדגשת סגנון העיצוב ותוך שמירה על הקשר שבין מרקם וגוון העור לגווניי השיער.

חברת שוורצקופף מתייחסת לנשים בקיץ הקרוב, כנועזות, שוברות מוסכמות, המתמודדות עם אופיו הקודר של החורף עם הרבה צבע ודמיון. המסר הכללי שיצא מאירוע החשיפה הצפוני לקיץ 2009, הוא גוונים שאינם אחידים. דהיינו, צבע בסיס אחיד לשיער בשזירה עדינה של גוונים מגוונים שונים אשר אינם אחידים, זאת תוך שימוש בשלושה עד ארבעה גוונים שונים לשיער. קהל מעצבי השיער מהצפון, קיבל במחיאות כפיים ובהרבה פרגון, את  מעצב השיער אבי מלכה הציג תסרוקות נועזות ביניהן תסרוקות בהשראת מעצב העל העולמי ג’ון גליאנו.

מעצב השיער עופר אסולין הציג והסביר אף הוא על הקווים העדכניים של חברת שוורצקופף ובנוסף עלתה לבמה מעצבת השיער אנג’לה טטרו שהציגה תסרוקות ערב וכלות.
ליווה את האירוע צוות פורטל היופי המוביל – בראש, אשר בניצוחו של דוד בלנחס דאגו לתעד את האירוע מאחורי הקלעים ובמהלכו.

כל התספורות שהוצגו באירוע תתנוססנה על ראשן של מיליוני נשים ברחבי העולם וכמובן שעל ראשי הנשים מהצפון. 



עמוד זה נצפה: 392 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור