חיפוש באינדקס עסקים

שוורצקופף פרופשיונל – מארזים מפנקים לוולנטיינ’ס דיי 2013

פורסם מאת: בתאריך: 28 ינואר 2013

לקראת וולנטיינ’ס דיי 2013, שוורצקופף פרופשיונל מבית קונצרן הנקל, מציעה מארזים מהודרים ומפנקים לנשים וגברים:

מארז מהודר "קולור פריז", לאישה ולגבר מארז מהודר "קולור פריז", לאישה ולגבר – המארז מכיל סדרת מוצרי טיפוח והגנה לצבע, המבוססת על טכנולוגיית הקפאת פיגמנט הצבע ועל תוספת של אקסטרה "אפקט ברק", לצבע מבריק הנשמר לאורך זמן. מוצרי Color Freeze מגנים על כל שערה ושערה מפני דהייה ושומרים על גוון צבע מיטבי ועל ברק עז ועוצר נשימה. המארז מכיל את המוצרים:

  1. שמפו "קולור פריז" לצבע מבריק, 250 מ"ל- BC Color Freeze Color Shine- שמפו Color Shine מתאים במיוחד לשיער נטול ברק, הסובל מפגמים, כמו שיער צבוע, פגום ודהוי שעבר טיפולים כימיים רבים. השמפו מחליק את השערה הפגומה, מטפח אותה מבלי להעיק עליה ויוצר ברק בעל מראה בריא. טכנולוגיית הבנייה מחדש של התאים בעזרת חומצות אמינו, מחזירה לשיער את הגמישות והרכות הטבעיים על ידי חיזוק מבנה השערה. הוראות שימוש: יש לעסות את השמפו לשיער רטוב ולשטוף היטב במים.
  2. קונדישנר "קולור פריז", 200 מ"ל- BC Color Freeze Conditioner- מרכך המאחה את השכבה החיצונית של השיער (קוטיקולה) ומגן עליה. מתאים גם לשיער פגום, מתיר קשרים תוך כדי איזון הלחות. שומר על השיער לאורך זמן עם 100% ברק. הוראות שימוש: יש לעסות את הקונדישנר לשיער רטוב ולאחר 2  דקות לשטוף היטב במים.
  3. מסכת "קולור פריז", 200 מ"ל- BC Color Freeze Treatment – מסכה המספקת טיפול אינטנסיבי לשיער צבוע, הזקוק להזנה נוספת. היא מחדשת בעוצמה את השיער הצבוע מחלקו הפנימי, מגנה על הצבע מפני דהייה ומשקמת לעומק את מבנה השערה הפגומה, עם 100% ברק. המרקם הקרמי של המסכה מתאים לכל סוגי השיער הצבוע הזקוק להזנה ושיקום. המסכה מכילה כמות גבוהה יותר של מרכיבים מטפחים מהקונדישנר. הוראות שימוש: יש לעסות את המסכה לשיער לח שיובש במגבת ולאחר 5-10 דקות לשטוף היטב במים.

מחיר מארז "קולור פריז"- 170 ₪.

מארז מהודר 3D]MENSION] לגברמארז מהודר 3D]MENSION] לגבר – מוצרי הסדרה פותחו 100% עבור גברים, ועומדים בדרישות של השיער הגברי התובעני בדרך "תלת ממדית" אמיתית. המארז מכיל את המוצרים:

  1. Hair & Body Shampoo, – שמפו לשיער ולגוף- תרחיץ שיער וגוף עם פעולה כפולה לריענון עמוק. בעל קצף עשיר עם PH מאוזן, הממריץ ומנקה בעדינות את השיער ועור הקרקפת בעת ובעונה אחת. התכשיר מרענן מאוד עם נוסחה עדינה המתאימה לחפיפת שיער יומיומית ולשימוש כג’ל למקלחת כאחד.
    המוצר מכיל: [1] פנטנול- פועל על השיער ומעניק לו תחושת חוזק ובריאות. [2] מנטול- פועל על הקרקפת – יוצר תחושת קרירות על העור והקרקפת למשך עד 24 שעות. [3] קפאין- ממריץ את שורשי השיער. אופן השימוש: יש לשפוך על הידיים ולהקציף לתוך שיער רטוב, או לעסות לתוך העור במהלך המקלחת או האמבטיה. לסיום לשטוף היטב. ניתן לשימוש יומיומי.
  2. Strong Hold Gel – ג’ל עם אחיזה חזקה- ג’ל עם אחיזה חזקה במיוחד לעיצובים חדים כתער. הג’ל יוצר צורות מעוצבות במיוחד, עם גימור עתיר ברק. הג’ל פועל בשלושה ממדים: 1. אחיזה חזקה. 2. מרקם גמיש. 3. עיצוב שנשאר לאורך זמן. אופן השימוש: יש למרוח על שיער לח או יבש ולעצב.

מארז מהודר 3D]MENSION] לגבר 150 ₪.

מארז מהודר "ריפייר רסקיו", לאישה ולגברמארז מהודר "ריפייר רסקיו", לאישה ולגבר – מארז Repair Rescue מכיל מוצרים לטיפול וטיפוח לשיער פגום, יבש מאוד, שיער לאחר צביעות רבות וטיפולים כימיים ארוכים כדוגמת הבהרה, החלקה ופרמננט. המוצרים שבסדרת Repair Rescue, מכילים מסנני קרינה וקומפלקס Cura Tec, הכולל פרוטאינים לחיזוק מבנה השערה הפנימי והחזרת מרכיבים פעילים לשיקום השערה ופרו ויטמין B5 להגברת הלחות. הסדרה מתאפיינת בטכנולוגיה חדשנית היוצרת שילוב מיוחד של רכיבים המטפלים בשיער הפגום ומדגישים את גוונו. מוצרי השיער מכילים תמציות שהופקו מפירות שונים (שזיף, משמש ורימון ממשפחת- Punica granatum, העושה שימוש בחלקי הרימון השונים: מיץ הרימונים, מיצוי קליפת הרימון, ושמן זרעי הרימון, שתפקידם המרכזי הוא להאט תהליכי הזדקנות השיער ולשפר את צבעו ומראהו) שתפקידן להשיב לשערה את הלחות שאיבדה ולבנות סביבה מעטפת הגנה עשירה במסנני קרינה UV. המארז מכיל את המוצרים:

  1. שמפו" ריפר רסקיו" לשיער יבש מאד ופגום, 250 מ"ל- Repair Rescue Shampoo – שמפו ייחודי לחיזוק מבנה השערה והחזרת הגמישות הטבעית לשיער. השמפו פותח בטכנולוגיית ריפר רסקיו שמשקמת נזקים כבדים ומעשירה את השיער בלחויות וחומרים חיוניים כדוגמת פרוטאינים, ויטמינים ועוד. אופן השימוש: לפזר על שיער לח, לעסות ביסודיות, להשאיר 1-2 דקות כדי שהמרכיבים יפעלו ולשטוף היטב. מומלץ לשלב בטיפול "ריפר רסקיו" קונדישנר ובמסכת "ריפר רסקיו טריטמנט".
  2. קונדישנר "ריפר רסקיו" -לשיער יבש מאוד ופגום, 200 מ"ל- Repair Rescue Conditioner- קונדישנר לשיער יבש המעשיר את השיער בלחות. הקונדישנר מבוסס על חומצות אמינו שחודרות עמוק לבסיס השערה ומשקמות אותה. בנוסף, מכיל קומפלקס של פרוטאינים וויטמינים לחיזוק מבנה השערה הפנימי והחדרת המרכיבים הפעילים בבניית השערה. המרכך בעל רמת PH נמוכה שמבטיחה שהשערה תישאר סגורה ותמנע בריחת מרכיבים פעילים בזמן החפיפה. אופן השימוש: לאחר חפיפה עם שמפו "ריפייר רסקיו", יש לפזר על שיער לח, לעסות היטב את האורכים והקצוות, להשאיר 2-3 דקות ולשטוף היטב. מומלץ לשלב טיפול במסכת "ריפר רסקיו טריטמנט".
  3. ריפר רסקיו טריטמנט-מסכה לשיער יבש מאד ופגום, 200 מ"ל- Repair Rescue Treatment- מסכה שפותחה בטכנולוגיית ריפר רסקיו המפעילה קומפלקס Cura Tec לשיקום השערה, מבפנים בעזרת חומצות אמינו, פרוטאינים וויטמינים ומבחוץ בעזרת מרככים ופרו ויטמין B5 לשיקום מהיר, יעיל ואינטנסיבי בשיער. בעזרת טכנולוגיית Aphinity מסייעת למרכיבים בעלי מטען חיובי (+) להתחבר לאזורים פגומים בעלי מטען שלילי (-). המסכה מועשרת ביותר מ-30% מרכיבים פעילים ממוצרי טיפול אחרים. בשימוש יומיומי וקבוע במסכה השיער הופך לבריא, גמיש, מלא ברק ובעל רכות מפנקת בניחוח רענן שנשאר לאורך זמן. אופן השימוש: לאחר חפיפה בשמפו, לפזר על שיער לח שיובש במגבת, לעסות ביסודיות, להשאיר כ- 5-10 דקות ולשטוף היטב. מומלץ לשימוש 1-2 פעמים בשבוע בשילוב קונדישנר "ריפר רסקיו".

מחיר מארז "ריפר רסקיו"- 170 ₪.

את המארזים המפנקים לאישה ולגבר, ניתן להשיג במספרות המובחרות של "שוורצקופף פרופשיונל" בכל רחבי הארץ.
לבירור נקודות מכירה משרדי "שוורצקופף פרופשיונל": 1800-33-33-22



עמוד זה נצפה: 610 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור