חיפוש באינדקס עסקים

מראות שיער חגיגיים לראש השנה

פורסם מאת: בתאריך: 20 אוגוסט 2012

מראות שיער חגיגיים לראש השנהלרגל ראש השנה הבא עליה לטובה, מעצבי שיער ושגרירי שוורצקופף פרופשיונל, משיקים מראות שיער חגיגיים בפרשנות אישית:

שחר מלכה, מעצב שיער ושגריר "שוורצקופף פרופשיונל" משיק את מראה:  1980 Edgy Chic
לרגל ראש השנה, שחר מלכה, מעצב שיער ושגריר "שוורצקופף פרופשיונל" מציג את מראה ה- "1980 Edgy Chic". ההשראה למראה מגיעה מהצד העדכני והאדג’י של שנות ה-80. בתספורת יש קו שמשרטט את הפנים, מדגיש את עצמות הלחיים, אורך הצוואר, קו הלסת, חושף ומגלה בהדרגה את הפנים בשפה גאומטרית לצד רישול.

הניגודים של אותה תקופה באים לידי ביטוי באורכים קצרים בצדדים וארוכים מקדימה. "המראה אמנם בהשראת שנות ה-80, גם ברמת השיער וגם ברמת הסטיילינג, אך עבורי", מציין מלכה, "זהו מראה שמדבר בשפה נצחית. המראה מתכתב עם האישה באשר היא בזכות השפה הנקייה, המראה הנשי והמוקפד לצד הסקסי והמשוחרר".

"צבע השיער שבחרתי למראה מגיע ממשפחות הדבש הזהוב המאופיין עם צבעי עונת האביב שחלפה לה, ההולכים ומתבהרים לקראת הקיץ לגווני החיטה והבלונד. אין ספק שאנו צועדים לקראת שנה חדשה של התחדשות ושל אמירה אישית משוחררת ואמיצה".

רפאל טפלוב מעצב שיער ומדריך ב"שוורצקופף פרופשיונל" משיק לרגל ראש השנה:
מראה שיער תיאטרלי וססגוני – מראה ראש השנה של רפאל טפלוב מעצב שיער ומדריך ב"שוורצקופף פרופשיונל" קיבל את השראתו ישירות ממחזות הזמר הזוהרים של לונדון וברודווי. מחזות זמר אלו מתאפיינים בתפאורות מושקעות, תלבושות זוהרות, איפור ועיצוב שיער מושקע ומוקצן במיוחד. בהשראה זו, טפלוב ייצר מראה שיער לחג תיאטרלי וססגוני, המשדר הגזמה מהודרת, המעניקה השראה גרנדיוזית לדמיון.

על מנת להגיע למראה ססגוני ומוקצן של השיער, השתמשי בצבעי איגורה רויאל אינטנס+ (7.887), ועל מנת להגיע לצבע שיער מבריק וזוהר שילבתי אותו עם גוונים בצבעי איגורה רויאל פאשן+ (100.88) אשר מעניק לצבע עומק ותלת מימד.

להגעה לעיצוב הסופי, ייבשתי את השיער בעזרת פן, ריססתי על השיער ספריי ווליום בוסט ועשיתי בייביליס בצורה חופשית. לאחר מכן, השארתי את החלק העליון של השיער (כתר) פתוח ואת החלק התחתון של השיער מתחתי לקוקו צמוד לעורף וחיזקתי אותו בעזרת ספריי סילואט גולד. בסוף, ניפחתי בקלות את השיער בחלקו העליון וחיזקתי אותו שוב בעזרת ספריי סילואט גולד.
לאחר סיום התהליך המושקע הזה, התקבל מראה תיאטרלי וססגוני.

רוני פרנקל מעצב שיער ושגריר "שוורצקופף פרופשיונל" משיק מראות השיער החגיגיים:
המראה האסוף הרומנטי – "זהו מראה אסוף-מרושל, מאוד סקסי ורומנטי כאחד", מציין רוני פנקל מעצב שיער ושגריר "שוורצקופף פרופשיונל". "השיער מורם כלפי מעלה ומעניק תחושה של אצילות עם הרבה נפח ותנועה. בשיער משולבים אלמנטים רומנטיים כמו סרט ורוד, או סיכות ופנינים, המעניקים נופך רך, רומנטי ונשי עוד יותר.

את המראה החדש שאבתי מתצוגות של מעצבי-על כמו של המעצב אוסקר דה לה רנטה, שמאוד טרנדי היום, מציין פרנקל. הגבהת השיער בקדמת הראש, המזכירה את המראה של הזמרת אדל, מעניקה גובה עם נוכחות שמאוד מחמיאים בצילומים".

מראה בריג’יט בורדו – "מראה השיער עם ההגבה בקדמת הראש חזר לאופנה, מוסר פרנקל. לרגל החג, יצרתי מראה קלאסי, יוקרתי וסקסי בסגנון שנות ה-50 בהשראת האישה והאגדה, בריג’יט בורדו. השיער האסוף לאחור לקוקו מוברש, מעניק מראה מלכותי מאוד וצעיר". לביצוע המראה החדש:

  • יש לחפוף את השיער ולייבשו היטב עם פן. למסולסלות ביננו, יש להחליקו עם הפן.
  • לאחר מכן, ננפח את חלקו העליון של השיער באמצעות מסרק שפיץ.
  • כעת, נבריש בעדינות עם מברשת, את השיער המנופח לאחור, בכדי ליצור מעין קוקו נפוח עם הגבהה גבוהה.
  • את הקוקו הנפוח והמרושל נתפוס כלפי מטה עם גומייה ונלפף סביב הגומייה שיער להסתרתה.
  • על הקוקו שיוצא מהגומייה נמרח עם קרם חימר כמו קרם MESS-UP מסדרת אוסיס של שוורצקופף פרופשיונל (86 ₪ ל-100 מ"ל) ונבריש קלות. ניתן גם להשתמש בספריי מעצב כמו ב"ווליום ספריי סופר הולד" של שוורצקופף פרופשיונל (27 ₪ ל-200 מ"ל).

 



עמוד זה נצפה: 585 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור