חיפוש באינדקס עסקים

שהעולם ורוד גם אנחנו ורודים

פורסם מאת: בתאריך: 6 ספטמבר 2015

כמדי שנה בחודש אוקטובר יציין העולם את חודש המודעות לסרטן השד. השבוע נערכה מבעוד מועד המספרה של המחלקה האונקולוגית בבית החולים איכילוב בראשותו של אלי כהן מייסדה, לצלם קמפיין מודעות שיושק לקראת אירועי "החודש הורוד" המבקש לעודד נשים ללכת להיבדק.

 האמצעי: פאות ורודות לראשיהן של ידועניות.
 
"מטרת קמפיין ’חושבות ורוד’ היא אחת וחשובה מכל: להזכיר לכל הנשים בישראל כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים" – אומר אלי כהן מייסד המספרה האונקולוגית.
 
מהרטה ברוך בפאה ורודה לכבוד חודש המודעות לסרטן השד
 
ולמה דווקא פאה ורודה? "אין ספק שאחת מתופעות הלוואי של הטיפול הכימותרפי במחלת הסרטן היא נשירת השיער. נשים שחולות בסרטן מתמודדות מדי יום לא רק עם המחלה עצמה, אלא גם עם ההשלכות הפסיכולוגיות והרגשיות של אובדן השיער וההתקרחות. המספרה הפועלת בתוך כתלי המחלקה האונקולוגית נועדה בראש ובראשונה לסייע לחולות. לפני כ-15 שנים כשהקמתי את המספרה עשיתי זאת בעקבות הטרגדיה האישית שלי אובדן הוריי שחלו במחלת הסרטן.  הבחירה במספרה ובפעילות וולנטרית הייתה ועודנה מתוך מקום תומך, דואג ומסייע למתמודדות ולנאבקות במחלה. כידוע, הקרחת  "מסמנת" את החולות ומתייגת אותן כמעט באופן אוטומטי כ"חולות סרטן" ולכן החיבור לפאה – אותו פריט שעימו אני מקל על חולות המחלקה במראה החיצוני – הייתה מבחינתי מתבקשת. הטוויסט: פאות בצבע הורוד –  צבעו הרשמי של המאבק במחלת הסרטן" מסכם כהן.
 
אביבית בר זוהר עם פאה ורודה
 
אל הקמפיין נרתמו נשים ידועניות. ח"כ קסנייה סבטלובה ("המחנה הציוני") מהרטה ברוך-רון (סגנית ראש עירית תל-אביב-יפו) הזמרת ומנחת ערבי שירה בציבור -עינת שרוף, כוהנת הבישול הבריא – פליס גלזר, שחקנית התיאטרון והקולנוע – אסתי זקהיים, העיתונאית והסופרת – ליהיא לפיד, הזמרת דפנה ארמוני,  פיינלסטית "האח הגדול" – אביבית בר זוהר, הזמרת שזכתה לכינויי איימי ויינהאוס הישראלית – מיכל שפירא, הדוגמניות ומנחות הטלווזיה: מורן איזנשטיין ונטלי עטיה, מאמנת הכושר ומגישת הטלווזיה – ענת הראל, המלהקת אמירה בוזגלו והעיתונאית והסופרת קארין ארד.
 
 הקמפיין  ’חושבות ורוד’ יושק ב-1 אוקטובר בתמונות פורטרט אחידות בהן יוצגו המשתתפות בו כשהן חובשות פיאות. ורודות ומזמינות את הנשים להיבדק.
 
אמירה בוזגלו חובשת פאה ורודה
 
מעצב השיער אלי כהן מטפל בפאה
 
פאות: אלי כהן
איפור: בועז שטיין
צילום: יקי צימרמן
 
מלאכת האיפור לקמפיין היא מלאכת ידיו של גורו האיפור בועז שטיין. לשלל ההשתלמויות של בועז שטיין


עמוד זה נצפה: 467 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור