חיפוש באינדקס עסקים

טעם החיים: למרוח קוקה קולה על השפתיים!

פורסם מאת: בתאריך: 28 אוגוסט 2014

האם קיים קשר בין טיינאג’רים שמקדישים רבות להופעתם החיצונית לקוקה קולה?
קשר חזק, מסתבר. 
קבוצת מיקוד שביצעה lipsmacker יצרנית שפתוני הלחות בטעמים העלתה מסקנה כי המשתתפים (נערים ונערות כאמור) מאמינים כי משקה הקולה של ’קוקה קולה’ יצרנית המשקאות הקלים הגדולה בעולם, הוא משקה "מרווה-מהנה-ומעורר".
יצרנית השפתונים שיודעת כי המשקה נתפס בקרב קהל הצעירים כמעורר תחושות של מרץ וחברותיות ביקשה באמצעותו להרחיב את מנעד טעמי שפתוניה ולצד שפתונים ותיקים יותר המוצעים בטעמי עוגיות ושוקולדים פופולריים, היא השיקה ליין חדש, הפעם בטעמי משקאות תוססים: קוקה-קולה, פנטה וספרייט, כאלה שלבטח יתאימו לכל היפסטר ופאשניסטה המחשיבים את עצמם…

המותג האמריקאי lipsmacker, פועל כבר 45 שנה בגזרת שפתוני-הלחות והוא משווק בלמעלה מ-60 מדינות.
בארסנל המותג תמצאו שפתונים רבים, רובם בטעמים מוכרים, אהובים וחלקם אף הזויים.
כך למשל המותג מציע במגוון טעמיו שפתון לחות בטעם של ממרח Wasabi. כן, כן, קראתם נכון, שפתון לחות חריף שיזכיר לכם טוב טוב את הסושי.
שפתונים בטעמים פופולריים נוספים בארסנל המותג הם כאלה המוצעים בטעמי פופקורן, סוכריות m&m, סוכריות Chupa-Chups, שוקולדים של המותג המשובח Hershey’s וגם שפתונים בטעמי פירות, בייגלה וחטיפי SKITTLES.
את השפתון הראשון שלה השיקה החברה בשנת 1972, היה זה שפתון בטעם תות שדה. מאז, כאמור הצטרפו למגוון עשרות טעמים מוכרים יותר או פחות, והמותג השובב והמפתיע כבש את ליבו של הנוער האמריקאי והמון בזכות שיתופי הפעולה המפתיעים והבידול שיצרה החברה בזכות הטעמים הייחודיים של השפתונים. כך למשל משתפת ליפסמקר פעולה עם המותג המזוהה עם ג’וליוס הקוף החייכן – יציר כפיו של המעצב פול פרנק וכן עם דיסני – מתאגידי הבידור והתקשורת הגדולים בעולם.
 

לאחרונה כאמור, עשו שפתוני המותג עליה רשמית ארצה.
יריית הפתיחה בישראל כבשה את המדפים עם סדרת שפתוני הלחות המוצעת בטעמי המשקאות הקלים: קוקה-קולה בטעם קלאסי, קוקה-קולה בטעם דובדבנים, קוקה-קולה וניל, פנטה-תפוזים, פנטה ענבים וספרייט.
 

מאז יצירת המשקה הפופולרי "קוקה קולה" ב-1886, שהפך מזמן להרבה יותר ממשקה, המתכון המיוחד להכנתו נשמר בסיווג סודי ביותר. העותק הכתוב היחיד, מוחזק לכאורה בכספת בארה"ב ורק שני אנשים שמועסקים בחברה יודעים בכל זמן נתון את כל הנוסחה ליצירת המשקה. עתה, שיצאה ליפסמקר לשת"פ עם ענקית המשקאות סביר כי אותם הרכיבים המופיעים על פחיות המשקה, שימשו גם את קברניטי המותג שביקשו לפתח שפתונים בטעמים הזהים למשקאות. המרכיבים הייחודיים מתוארים כ"חומרי טעם טבעיים, כולל קפאין". "המרכיב הסודי" ידוע כ-7X ועד עתה הוא לא נחשף. כעת נשאלת השאלה האם שפתוני הקולה של ליפסמקר מכילים בעצמם את אותו "מרכיב סודי".

בקיצור, שלא כמו השפתונים המבוססים על וזלין ושמנים סינתטיים, שפתוני ’ליפסמקר’ אינם גורמים להתמכרות ולכן גם תוכלו למרוח אותם פעמים רבות ביום, ניתן – ואף רצוי. השפתונים כאמור מזינים את השפתיים ומסייעים להיפטר מיובש וחתכים. הם אינם צובעים את השפתיים ולכן מתאימים לגברים ולנשים, לבנים ולבנות כאחד.
והבונוס?
הם מספקים טעם מוכר ונותנים מראה יפה ומטופח. אין ספק כי הטעמים המפתיעים יאפשרו לכל אחד ואחת להסתפק ואולי אפילו לוותר על התענוג המפוקפק שבאכילת פופקורן רווי בשמן, גלידה עתירת שומן ושתיית משקאות קלים רווי קפאין ולהחליפם במשיחת שפתון מושלם בטעם הזהה להוא מהפחית. מה שבטוח זה משמין הרבה פחות אך בריא וטעים הרבה יותר.



עמוד זה נצפה: 545 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור