חיפוש באינדקס עסקים

שגרירי גריי גוס בדרך לישראל

פורסם מאת: בתאריך: 24 אוקטובר 2012

שגרירי גריי גוס בישראלדימיטרי לזינסקה, מהמיקסולוגים המובילים בעולם, המשמש כשגריר הבינלאומי של וודקה גריי גוס יגיע לישראל לרגל השקת סדנת קוקטיילים ייחודית. לביקורו יצטרף גם ריצ’רד ניל אירווין, שגריר המותג גריי גוס באזור המזרח התיכון ואפריקה ואחד מהמיקסולגים המובילים והכישרוניים באזור.

במסגרת ביקורם בישראל, יתארחו השגרירים בבר הקוקטיילים המוביל, סושיאל קלאב בתל אביב וירצו על המגמות והחידושים בתחום האלכוהול בעולם ואומנות עשיית הקוקטיילים. בנוסף, ייפגשו עם מובילי דעה בתחום חיי הלילה והאלכוהול בישראל.

דימיטרי לזינסקה, זכה בתפקיד מעורר הקנאה של שגריר מותג גלובלי הנוסע ברחבי העולם ומפגין את האמנות של עשיית קוקטיילים. המיקסולוג הוותיק והמוכשר, מתגורר ב-11 השנים האחרונות בלונדון ומצליח לשכלל שם את אומנות הערבוב בברים המובילים והנחשבים ביותר בבריטניה כמו: Mash, Eclipse. דימיטרי נולד וגדל בפריז, לפני שעבר לאלפים הצרפתים שם פיתח עניין בניסויים ושילובים שונים של מרכיבים טריים על מנת ליצור חוויה חושית ראשונה.

"עם וודקה גריי גוס אתה לא צריך להתפשר.כדי לרקוח את הקוקטיילים האיכותיים והטעימים ביותר, חשוב להשתמש ברכיבים איכותיים הכוללים את וודקת הפרימיום הטובה ביותר בעולם, גריי גוס. אחרי הכל, התוצאה היא יצירת האומנות" אומר דימטרי ומוסיף "מרטיני גריי גוס הקלאסי הוא הקוקטייל האהוב עלי  היות ומדובר בקוקטייל ייחודי המתאים למגוון אירועי יוקרה, עם קריצה מובהקת למקורות הצרפתיים שלו".

ריצ’רד ניל אירווין שגריר גריי גוס במזרח התיכון ואפריקה, מוכר כבעל אישיות כריזמטית וכובשת במיוחד. ריצ’רד למד את רזי מקצוע של תורת הערבוב במשך יותר מ-12 שנים ולמרות הוותק והכישרון הרב, ממשיך ללמוד את סודות המקצוע המאתגר ביותר בעולם.



עמוד זה נצפה: 407 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור