חיפוש באינדקס עסקים

ראש השנה קרוב מתמיד, קניתם כבר מתנה לחג?

פורסם מאת: בתאריך: 11 אוגוסט 2013

השנה, חגי תשרי 2013 יוצאים מוקדם מהרגיל, מה שאומר שצריך להזדרז בקניות לחג שכוללת מתנות לנו, לקרובים שלנו וכמובן למי שמארח אותנו  בערב החג.
אז כמו כל שנה,  חברות האופנה טיפוח ויופי יוצאים במוצרים חדשים  ופריטים מחודשים  לסתיו- חורף 2013-14, לכן החלטנו ללקט עבורכם את אותם פריטים חדשים. וכן, גם הפעם הבשמים מככבים…

 

מותג הבישום היוקרתי לוליטה למפיקה משיק בושם חדש ומרענן לאישה ולנערה הנצחית
L’Eau Jolie הבושם החדש בגרסת EDT יוצר פרץ רגשות והתרגשות מתחושה לא מוכרת
בעל ניחוח עדין ורענן, אך עם זאת מפתה.

הבושם החדש מבית מעצבת ההוט קוטור, לוליטה למפיקה  L’Eau Jolie, הנו או-דה-טואלט חדש מלא ברגש, כמו סומק שעולה מהריגוש במשחק תמים המקבל פתאום תפנית והופך למפתה. הריגוש שבאותו מבט ראשון, ההתרגשות שבתחושה הלא מוכרת…בעקבות הבושם הראשון והקלאסי, הפרי האסור, לוליטה למפיקה יצרה ניחוח חדש בגרסת EDT, עדין ורענן, ניחוח של דמיון וחוויה בלתי נשכחת כמו סיפור אגדה מודרנית.
ראש השנה קרוב מתמיד, קניתם כבר מתנה?

 

מעצב העל  CALVIN KLEINמשיק ניחוח אורבני חדש לאישה
DOWNTOWN המקום שבו אופנה פוגשת נשיות, סקסיות, טרנדים, המקום שבו חולמים לבלות את הלילה.

קלווין קליין מציג ניחוח חדש- רך ונשי, פרחוני ועדין, מלא ביטחון מרדני ומודרני
תחכום אורבני מלווה את הבשמים של קלווין קליין, ו- DOWNTOWN  – הבושם החדש מבית מעצב העל האמריקאי ממשיך את הקו: מיועד לאישה עירונית, אינדיבידואליסטית, מובילת טרנדים בעלת  חוקים משל עצמה…

ראש השנה קרוב מתמיד, קניתם כבר מתנה?

"NAUTICA" משיק: קולקציית ג’קטים במראה קז’ואל – אלגנט  
לקראת עונת המעבר, מותג האופנה הבינלאומי "NAUTICA" משיק: קולקציית ג’קטים בסגנון קלאסי מסורתי של המותג בגזרות המחמיאות לגוף האישה ובצבעוניות נועזת לצד סולידית.
את הג’קטים ניתן בצבעוניות של: שחור, כחול כהה, ירוק מנטה וורוד. בביטנת הג’קט הדפס פסים דקים בשילוב של צבע הג’קט ולבן. גזרת הג’קט והתפרים בצידיו מעניקים אשליית מותן צרה ויוצרים מראה מחוטב. בצידי הג’קט שני כיסים תפורים המשווים לג’קט את מראהו האלגנטי וניתן לקפל את שרוולי הג’קט לקבלת מראה משודרג.
ראש השנה קרוב מתמיד, קניתם כבר מתנה?
 

 

מותג היוקרה הבינלאומי MONT BLANC משיק בושם לגבר
MONT BLANC LEGEND INTENSE

ניתן לספר את אותו סיפור יפהפה בדרכים רבות, זו שאלה של סגנון וחומר. ההבדלים המדוייקים ההופכים את הגבר לבלתי נשכח ואת הבושם לבלתי ניתן לחיקוי.
בדומה לעט שמשקף את כתב היד, כך מטביע הבושם החדש את קווי האישיות על הסביבה, המסמלת
עולם גברי בעל נוכחות מרשימה
נאמן לאלגנטיות העכשווית של מון בלאן, הבושם  LEGEND INTENSE משמר את החתימה הטהורה והמתוחכמת של הניחוח המקורי, בגרסה אינטנסיבית יותר – העשויה מעוצמה וניגודים ליצירת ניחוח חם וחושני יותר. 

ראש השנה קרוב מתמיד, קניתם כבר מתנה?

מותג נעלי הנוחות האמריקאי "האש פאפיס" מציע: קולקציית נעליים מהודרת וחגיגית לגברים
לקראת חגי תשרי הקרבים, מציע מותג נעלי הנוחות  "האש פאפיס"  קולקציה מהודרת לגברים, שתשדרג את הופעת החג למראה אופנתי ועדכני, עם האיכויות הבלתי מתפשרות של המותג.
הקולקציה מציעה נעלי נוחות  עם קריצה "מחויטת" , המתאימה לערב החג ולימי החג, למראה אלגנטי, קלאסי. 
 בנוסף להיותן אופנתיות, מציעות הנעליים בקולקציה את איכויות המותג: הן  עשויות עורות נפה נושמים, ובעלות סוליות קלות וגמישות ורפידת ג’ל כחולה באזור העקב התורמת לנוחות מקסימאלית ואף בולמת זעזועים בכל צעד. 
ראש השנה קרוב מתמיד, קניתם כבר מתנה?
 

חטיבת הקוסמטיקה בחברת ש. שסטוביץ’ יוצאת במהלך שיווקי מפנק במיוחד
לרגל השנה החדשה ברשתות הפארם ברחבי הארץ Beauty Box

חטיבת הקוסמטיקה בחברת ש. שסטוביץ’, יוצאת במהלך שיווקי ייחודי לשנה החדשה Beauty Box במסגרתו  כל מי שירכוש אחד ממוצרי הבישום ממותגי העל שהחברה משווקת בארץ בשווי של 399 ₪ ומעלה, ייהנה מקופסת הפתעות מפנקת, הכוללת 2 מוצרי רבלון בגודל מלא+ שובר בשווי 50 ₪ למימוש בסניפי הרשת בחודש אוקטובר+ דוגמיות מוקטנות של מותגי הבית הבינלאומיים.
ראש השנה קרוב מתמיד, קניתם כבר מתנה?



עמוד זה נצפה: 492 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור