חיפוש באינדקס עסקים

שאנל – שחור אפל חורף 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 22 נובמבר 2009

כאשר מדמואזל שאנל יצרה את השמלה השחורה המפורסמת בשנת 1926, היא נתנה לנשים חופש ביטוי חדש, את הזכות להפגין את נשיותן כלפי חוץ. לדבריה: "כשאישה לובשת שחור או לבן לנשף, כל העיניים נשואות אליה". פיטר פיליפס, המנהל האומנותי של תחום האיפור בבית שאנל, יצר קולקציה מרתקת בשחור אפל: קולקציית שאנל - שחור אפל חורף 2010NOIRS OBSCURS, תוך שהוא נותן אינטרפרטציה חדשה לצבע השחור ומבצע חקירה של כל ממדיו והאפשרויות האינסופיות בו.
פיליפס בחר בגוונים עזים ועמוקים ליצירת המראה הנועז, תוך שהוא נשען על הצלחתם הגדולה של הלקים השחורים של שאנל אשר הושקו בשנת 1995. לשיטתו, האיפור האוונגרדי מדגיש את יופייה של האישה, ויחד עם זאת הוא לא מסגיר את אישיותה.
Eyes: Diabolically black
מראה העיניים הופך לשטני תחת אין סוף אפקטים בגווניי שחור, חום וסגול
בלב היצירה שתי מסקרות חדשות "Noir Obscure"המעניקות אינטרפרטציה חדשה לשחור. נוסחה חדשנית ומסעירה שיוצרת נפח וסלסול בהרמוניה מושלמת לריסים. הנוסחה  בעלת הפטנט הרשום, מאפשרת פיסול של כל ריס וריס, פעולה אשר יוצרת נפח יוצא דופן, היא מאפשרת למברשת המסקרה להגיע לכל ריס ומעניקה נפח, וכן מותחת את הריסים כלפי מעלה לכיוון האינסוף – בצבע שחור קטיפתי עמוק. המסקרה הרב ממדית יוצרת נפח, אורך וסלסול לריסים. בזכותשאנל - שחור אפל חורף 2010 המברשת שמכילה חומר אלסטי, הריסים מכוסים באופן מושלם והופכים למרכז תשומת הלב במצמוץ של העין. המסקרה החדשה "מלבישה" את העיניים בשחור אשר יוצר עומק ומדגיש את צבען. התוצאה: מראה שטני לעיניים.
לשפתיים
השפתיים בקולקציה מודגשות בצבעים חושניים של שחור.
Rouge Allure
: השפתונים בקולקציה מוצעים בצבעים מלאי תשוקה של אדום ושחור המעורבבים יחדיו. השחור מקושט בנצנוץ עמוק של אדום, ושילובים של שחור עם חום. הווריאציות השונות של השחור יוצרות קולקציה יוצאת דופן וייחודית.
Aqualumiere Gloss
: זוהר פראי נגלה בגלוס הנוצץ בגווני זהב וברונזה. את הגלוס יש למרוח על שפתון רוז’ אלור ליצירת מראה שפתיים מהודרות.
רביעיית צלליות (Quatuor Boutons De CHANEL)
שיא התחכום בגזרת הצלליות: קישוט העפעפיים בגוונים עזים ועמוקים, ליצירת מראה של כוכבות סרטים בינלאומיות. העיניים ממגנטות עם מבט מסתורי. הצלליות מגיעות בארבע גוונים: שחור-חציל, שחור-חום, שחור-ירקרק ושחור-שחור.
עיפרון עיניים (LE CRAYON YEUX)
עיפרון עיניים שחור להדגשת העיניים וליצירת מראה מפתה. לקולקציית השחור האפל של שאנל יצר פיטר פיליפס עפרון המדגיש את העיניים ומקנה להן מראה ברור, מודגש ומדויק.
לק (LE VERNIS)
לק בגוון שחור עמוק, בשילוב של אדום כהה, ולק בגוון שחור עז עם השתקפות חום, למראה שטני.
את מוצרי שאנל ניתן להשיג בסניפים נבחרים של רשתות  סופר פארם, ניו-פארם, המשביר לצרכן, ובית מרקחת שור טבצ’ניק.



עמוד זה נצפה: 587 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור