חיפוש באינדקס עסקים

Dior – מראה איפור סתיו חורף 2008/9

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 ספטמבר 2008

כריסטיאן דיור, אשר הוקסם מהעידון, האלגנטיות והסגנון של קודי הלבוש הגברי, השאיל אותם לבגדי הנשים שיצר, כמו מעיל הרכיבה (frock coat) המופתי שלו. על מסלולי התצוגות, כמו עם האיפור, ג’ון גליאנו ממשיך את הטרנדDior - מראה איפור סתיו חורף 2008/9 הזה באמצעות יצירת טוויסט חדש למראה הווינטג’ האנדרוגיני הזה. מקווים אנכיים ועד לחליפות מודגשות במותן, הבגדים מושפעים מהגנדרנות ומהקולנוע של שנות ה- 30, ויוצרים סגנון חדש שהוא גם זוהר מאוד וגם אולטרא-נשי. מהאקסטרווגנטיות של אופנת הקוטור לעידון של האיפור, ג’ון גליאנו יוצר מראה מודרני נשגב שהוא מחווה לנועזות של עידן הקולנוע ההוליוודי המוקדם – התחכום הכובש של מרלן דיטריך, הפיתוי הראוותני של הגיבורים של פיצג’רלד והאווירה אפופת העשן של הקברטים של ברלין.
האישה של Dior, הלבושה בסגנון ה"מתירני" הזה, היא בעלת עור פנים קורן ומעט שקוף, עיניים מעושנות בחום מטאלי, חיוך חושני ומשיי וציפורניים משוחות לק. עצמאית ונחושה, היא משתמשת בפלטה מונו-כרומאטית של גוונים אינטנסיביים, עמוקים ומתוחכמים – שזיף, חום, חאקי וגווני כאמל בווריאציות שונות בתוספת דגשים מטאליים בזהב, ברונזה ונחושת. הסתיו הזה, האישה של דיור היא "גברת מגונדרת": היא משחקת עם הדו-משמעות, משנה סגנונות יוקרתיים ומתהדרת בניגודים נועזים כדי ליצור מראה נשי ייחודי שהוא מדהים וסקסי להפליא.

Dior מציג את ה"כוכב" IMPRESSION CUIR הסמל של מראה סתיו חורף 2008/09 – כוכב לעיניים במהדורה מוגבלת
Impression Cuir הוא בדיוק מה שנדרש כדי להצית תשוקה. גימור עור הקרוקודיל שלו וההתייחסות המרומזת לסגנון הארט-דקו של שנות ה-20, מהווים שילוב מושלם למוצרי העור של העונה הזו על פי דיור. יוקרתי ומלוטש כמו אביזר גברי, הוא כולל שלושה גוונים חומים-צהבהבים ליצירת פרשנות מודרנית של מראה ה"עיניים המעושנות" של שנות העשרים העליזות, המאפשר לך לשנות באלגנטיות את האפקטים הרצויים מדי יום.
טכניקת הדחיסה האקסקלוסיבית החדשה של דיור יוצרת שינויי גוון רציפים בין הקשקשים של דפוס הקרוקודיל ומגבשת אפקט תבליט מרהיב לאבקה, בין גווני הבז’ לגווני חום הפנינה המעודנים, גוון הברונזה בקמצוץ יקר ומבריק של זהב. יותר מאשר רק אבקה, Impression Cuir היא אביזר אופנתי של ממש.
המרקם העדין והמשיי של האבקות, מבטיח משיחה אולטרא-נוחה ויכולת אחיזה לאורך זמן. השילוב של שלושה גוונים משלימים, מאפשר לך לשנות את התוצאה עד אין סוף. ממראה מעודן, טבעי ועד למראה אולטרא-מתוחכם. החום משמש להעצמת המבט, כמו אייליינר, הברונזה להצללה והבז’ להדגשה. שלושתם משולבים ביחד בפלטה מונו-כרומאטית אחת שהיא מוצר החובה של העונה, אולטרא-שיקית, ומאוד נוחה לשימוש.

שלוש פרשנויות בהשראת המוצר:

  1. המראה של שנות ה-30, שמוצג על ידי Jessica Stam וצולם על ידי Craig McDean: מרחי בז’ בפינה הפנימית של העפעף העליון, את החום בפינה החיצונית, ואת הברונזה גם באזור המרכזי של העפעף וגם על פני הריסים התחתונים. הדגישי במעט בז’ על קשת הגבות.
  2. מראה ציפור לילה מעושן: הקיפי את העיניים בחום על כל העפעף העליון ועל הריסים התחתונים, לאחר מכן משחי רמז של ברונזה על הפינה הפנימית של העפעף ומגע מבריק של בז’ על קשת הגבות.
  3. מראה קל למשיחה, מתוחכם וטבעי: הצלילי את העפעף העליון בברונזה, לאחר מכן הדגישי את העיניים בקו של חום לאורך בסיס קו הריסים העליון, והוסיפי את המגע הסופי על ידי הדגשת הפינה הפנימית של העין בבז’.

המוצר הייחודי הזה נחבא בדיסקרטיות בנרתיק האל-זמני של דיור הכולל מברשת ומראה.
מחיר מומלץ לצרכן: 296 ש"ח

  • הפיתוי המסתורי של פלטת 2 COULEURS
    Palette 2 Couleurs החדשה, עוטפת את עינייך בשני מרקמים ושני גוונים, למראה מסוגנן להפליא. הראשון הוא מט ועמוק, השני בגוון בהיר ומנצנץ. שניהם משולבים באידיליה באריזה אחת, כדי שתוכלי ליצור ניגודים מרשימים מאוד בהינד עפעף. הגוון הכהה, המט, הוא אבקה בתוספת סיליקון ופיגמנטים לאחיזה ארוכה. הצללית, משיית ומקבעת, מעניקה בסיס חלק ורך כמו קטיפת משי. הגוון הבהיר הוא קרמי ומנצנץ וניתן להשתמש בו כדי להוסיף אור על ידי משיחת מעט צללית בפינה הפנימית של העפעף או על קשת הגבה. המתאפרת יכולה להחליט עד כמה הצבע יהיה אינטנסיבי ולהדגיש את הברק כדי להשיג את התוצאות המבוקשות, מהילה קורנת אור למראה דרמתי ואינטנסיבי של פאם פאטאל.
    מארז לנשיאה – Palette 2 Couleurs, מגיעה בתוך נרתיק כחול סמלי של דיור. הנרתיק, קומפקטי ומצויד במראה ומברשת אולטרא-רכה, נוח לנשיאה לכל מקום, ומאפשר התיקונים בקלי קלות בכל מקום שצריך.
    מחיר מומלץ לצרכן: 193 ש"ח
  • עור פנים טבעי ומלא חיים גוונים חדשים
    פודרת Diorskin Poudre Shimmer, היא פודרה קלילה ומנצנצת המעניקה לעור ברק קורן, עוטפת אותו בהילה של זוהר שקוף. בעונה זו, עור הפנים זוכה לתוספת יופי עם הרמוניה נחושתית בתוספת דגשי פנינה מעודנים. קשת הגוונים שבפודרה מתאימה להברשה על פני האזורים הקמורים של הפנים, כדי ליצור זוהר ססגוני ומעט מטאלי. 003 Diamant Cuivr? / Copper Diamond.
    מחיר מומלץ לצרכן: 235 ש"ח
  • Diorblush, סומק המגדיר מחדש את תווי הפנים עם שילוב של שני גוונים מנוגדים באריזה אחת. הרמונית צבע חדשה במהדורה מוגבלת, 821 Pinky Beige, יוצרת זוהר בריא וקורן.
    מחיר מומלץ לצרכן: 230 ש"ח
  • מבט כובש -Palette 5 Couleurs 673 Earth Tones  – משלבת גווני סתיו משיים המבוססים על בז’, חאקי, חום וסגול לתוצאה של עיניים יפות ואלגנטיות. המרקם הקליל והמשיי של האבקות מעניק גימור עמיד לאורך זמן וחלק כמשי.
  • Palette 5 Couleurs Iridescent 539 Iridescent Leather – מורכבת מאבקות חלקות, כמעט קרמיות המחליקות באחידות על פני העפעף ומתמזגות באינטימיות עם העור. הודות לטכנולוגיית Wet ReflectTM , כל גוון במערך הצבעים המטאלי, מבז’ עור צבי לעור חום, מספק גוונים שהם אולטרא-אינטנסיביים ומתפוצצים מרוב ברק.
    מחיר מומלץ לצרכן: 279 ש"ח
  • עיפרון אייליינר לעיניים 363 Iridescent Khaki , הוא הטאץ’ הסופי ההכרחי לעיניים בלתי נשכחות, עוטף אותן במעטה אולטרא-שיקי ומעודן של צבע.
    מחיר מומלץ לצרכן: 102 ש"ח
  • שפתיים חושניות
    עם הגימור המשיי, העשיר בפיגמנטים שלהם, כל אחד מגווני Rouge Dior  המתוחכמים החדשים הופך את השפתיים שלך למעוצבות להפליא וחלקות כמשי.Rouge Dior  שיקי ונצחי, משחק עם הרמוניות צבע אולטרא-זוהרות הנעות מבז’ מפתה לחום של פאם פאטאל.
    423 Western Beige, 559 Pink Drama, 619 Fiction Brown, 874 Fantastic Plum
    מחיר מומלץ לצרכן: 150 ש"ח
  • השפתיים זוכות לברק מושלם, גימור משיי ואלגנטיות אבסולוטית, הודות ל- Rouge Dior Cr?me de Gloss הקיים בשני גוונים מקסימים, מוורוד עדין לפצצת תבערה של שזיף.
    735 Creamy Burgundy, 875 Delicious Plum
    מחיר מומלץ לצרכן: 137 ש"ח
  • לאינטנסיביות אולטרא-כובשת, השפתיים שלך זוכות למראה גלוסי מלא, עטופות במרקם העדין האולטרא-חושני של Dior Addict Ultra Gloss Reflect. ניתן להשיג בגוונים רכים, לשפתיים מעוררות תאווה ומזמינות לנשיקה.
    587 Lace beige, 877 Lurex Plum
    מחיר מומלץ לצרכן: 137 ש"ח
  • העיפרון התוחם Dior Contour מפתה עד אין קץ ומגיע בשני גוונים חדשים לחלוטין התואמים להפליא לשפתונים שבקולקציה.
    713 Mythical Brown, 988 Mysterious Plum
    מחיר מומלץ לצרכן: 102 ש"ח

Dior - מראה איפור סתיו חורף 2008/9



עמוד זה נצפה: 638 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור