חיפוש באינדקס עסקים

החורף הזה כולו "הולה הופ"

פורסם מאת: בתאריך: 9 נובמבר 2015

 קולקציית החורף של מותג הנעליים CoupleOf בעלת ניחוח של חופש, אתגרים ועצמאות. הקולקציה מעוצבת ומיוצרת בישראל ומכילה טעימות מיוחדות ומקוריות של עיצוב וייצור עצמי באיטליה.

 הקולקציה מחולקת למספר קבוצות:
 
Tomboy Coolness:
 
מגפונים, מגפיים ונעלי דרבי שטוחות עשויים מעורות "ברש" משובחים בעיבוד מחוספס בשימוש אלמנטים המתכתבים עם השפה העיצובית של "CoupleOf" ושימוש ברוכסנים, ניטים, בניטים, סיכות מהדק, ראשי אבזם מתכתי אבנים ושרוכי עור. הרעיון הוא להשתמש ב"דיטיילים" שעושים מחווה קטנה לדגם, מתוך רצון למקם את סממני העיצוב של המותג בנעל בצורה מינימליסטית.
 
Clean ME:
 
קולקציית חורף 2016 - coupleof
 
ליין מינימליסטי ונקי הכולל ליין אימומים שפותחו באיטליה במיוחד לצורך קו זה. בקולקציה מגפוני עקב, נעלי סירה ומוקסינים בחיתוכי "קארה" מרובעים, בקו עיצובי חדש ומחמיא. בקבוצה זו השתמשנו בעורות בצבעי חורף חלקים תוך שילוב של עורות לק מבריקים.
 
Reminiscing:
 
קבוצה המוקירה את השפה העיצובית של "CoupleOf", וכוללת מגפיים, מוקסינים ונעליים שטוחות בגזרות וחיבורי עורות ייחודים בשילוב תיפורים ליצירת עיצוב תלת ממדי מעניין וחלק מהדגמים נעשו בצביעה ידנית. הקבוצה מצטיינת בנוחות הנעילה ובמראה שונה ומיוחד המזוהה עם המותג.
 
בעיצוב הקולקציה השתמשו שלי סתת ואילון קומבור, מעצבי המותג, בעורות הטובים ביותר ובעיבודים הייחודיים להם בגוונים של כסוף, מנוחש וזברה. ובנוסף, הקולקציה בעלת צבעוניות חורפית בגווני שחור חום ואפור עם נגיעות צבע שמחות בירוק עמוק, אדום וטופי. בייצור הנעל יש דגש מיוחד על נוחות הנעילה, כך שניתן לנעול את הנעל מהבוקר עד הערב. "CoupleOf" שמים דגש רב על המפרט הטכני של הנעליים והתאמתם לנוחות מירבית.
 
קולקציית חורף 2016 - coupleof
 
קולקציית חורף 2016 - coupleof


עמוד זה נצפה: 441 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור