חיפוש באינדקס עסקים

רשת האופנה ml משיקה את קולקציית קיץ 2013

פורסם מאת: בתאריך: 25 אפריל 2013

רשת האופנה ml  משיקה את קולקציית קיץ 2013 רשת האופנה ml משיקה בימים אלו את הקולקציה שלה לעונת אביב 2013. הקולקציה תשלב בתוכה שלל רב של צבעים, מגוון טקסטורות, ומנעד רב של גזרות אשר עוצבו במיוחד ללקוחות ml.

המגמות המרכזיות המובילות את הקולקציה הן:
המראה הגיאומטרי:
יצירת מראה טרנדי על ידי שימוש בהדפסים גיאומטריים, צבעי שחור לבן ומשחקי ניגודיות.       
את כל אלו, משלבת ml ליצירת המראה הגיאומטרי- הכולל בתוכו הדפסים תואמים כגון ריבועי דמקה, פסים ונקודות.
את המראה הקונסטרוקטיבי משיגה ml על ידי הנחת הדפוסים הגיאומטריים בחתכי הגזרה והוספת צבעי יסוד בגווני רויאל, אדום וירוק אמרלד, לניגודיות של השחור בשילוב הלבן.

המראה הגיאומטרי מאופיין בחיבורי צבעים נועזים כמו רויאל בחלק עליון ואדום בחלק תחתון המשווים ללובשת אותן מראה עליז ושיקי.

המראה האתני-שבטי:
חודשי הקיץ החמים מזמינים את האישה הישראלית להתהדר בצבעוניות שבטית. את הלוק האתני נשיג בעזרת דפוסים אבסטרקטיים בשילוב עם צבעים נועזים וגזרות משוחררות, היוצרים לנו מראה משוחרר וחופשי. בעזרת הגזרות הרפויות, בדי הוואל והכותנה הנושמים יוכלו הנשים להיראות הקיץ נהדר וגם להרגיש נוח. הקולקציה מאופיינת במכנסי גומי מודפסים, קאפטנים וטוניקות המתהדרים בצבעוניות הכוללת טורקיז, סגול, כתום, כחול ים וירוק רעל.

המראה הרשמי-פסטלי:
באביב הקרוב צבעי הפסטל הרכים והנעימים הולכים לקבל חספוס שיעניק להם פרשנות חדשה נשית וקלאסית. צבעי הפסטל הרכים והמעושנים משתלבים בתוך גזרות קלאסיות ומחויטות שעד כה נהגנו להכיר בגווני אפור-שחור.
את הלוק הנשי הקלאסי והמעודן נשיג על ידי שילוב של מחויט עם רך ונשי, בין אם בהדפסים פרחוניים, רומנטיים או בדי אריג אלסטיים ושיפון רך.

הקולקציה מתאפיינת בשמלות מחויטות, חליפות, מכנס וג’קט תואמים וג’ינסים מודפסים. כל אלו נצבעים בגווני ירוק סאלדין, תכלת, כתום אפרסק ולבנדר.
 

רשת האופנה ml  משיקה את קולקציית קיץ 2013

רשת האופנה ml  משיקה את קולקציית קיץ 2013

רשת האופנה ml  משיקה את קולקציית קיץ 2013

רשת האופנה ml  משיקה את קולקציית קיץ 2013



עמוד זה נצפה: 427 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור