חיפוש באינדקס עסקים

חדש בארץ- מותג התכשיטים הספרדי UNO de 50

פורסם מאת: בתאריך: 30 מרץ 2015

חדש בארץ- מותג התכשיטים הספרדי  UNO de 50מותג התכשיטים הספרדי ’UNO de 50’  – מותג תכשיטים ואקססוריז ייחודי, המציע עיצובים על- זמניים, עם קריצה אופנתית ועדכנית. סגנון העיצוב הוא אורבני, תעשייתי המשלב בעיקר כסף 925 עם עורות, אבני סברובסקי, חרוזים וזכוכיות.  

המותג משיק בימים אלה את קולקציית קיץ 2015 , הטומנת בחובה מגוון רחב של תכשיטים ייחודיים, שעוצבו בהשראת נשים המחוברות לעצמן, המשדרות ביטחון עצמי, שחרור ומלאות תשוקה. יחד עם זאת, מוצעת קולקציה המיועדת לגברים ומכילה בעיקר טבעות וצמידים, גם הם עשויים בכסף בשילובים שונים של עורות ואבנים.

בתכשיטים נתן לראות איזון מושלם בין תעוזה ואלגנטיות, בדגש על  עבודה קפדנית המושקעת בכל פרט, ויוצרת DNA אקסקלוסיבי שהופך את המותג למוביל בתחומו.

בין פריטי הקולקציה לעונה זו ניתן למצוא מגוון רחב של צמידים, שרשראות, טבעות עגילים, מחזיקי מפתחות, חגורות בפלטת הצבעים הניטרליים  כמו- שחור, חום כסוף, זהב…. ובשילוב נגיעות של צבעוניות קיצית אדום, טורקיז, ירוק, כחול ובכך מעניקה את הטוויסט לכל פריט.

על המותג:

השם, UNO de 50  , המוביל את המותג מלמד על המהות: יצירת 50 פריטים בלבד מכל עיצוב, ויוצר  וודאות שהפריט שנרכש  הוא אחד מתוך 50 העתקים. עם התרחבות המותג כמויות הייצור מכל פריט עלו, אך למרות זאת שומר המותג בקפידה על איכות בלתי מתפשרת ממש כמו בתחילת הדרך.

המותג נוסד בסוף שנות ה-90 על ידי קבוצת מעצבים ששאפו להקים מותג תכשיטי אופנה ואקססוריז, שישבור את כל התבניות שהיו קיימות עד אז. הם יצרו סגנון ייחודי – שילוב בין מסורת למודרניות ,ברוח אמנותית עם כתב יד ברור ומובהק.

בעלי החברה- משפחת אזולי, משפחה יהודית חמה שחולקת את חייה בין מדריד לתל-אביב. לארה, המעצבת הראשית של המותג, בוגרת בצלאל במגמת התכשיטנות, שירתה בצה"ל, ובעברה חיה בארץ במשך 17 שנים.

Uno de 50  נמכר ב- 48 נקודות מכירה בספרד וכן בארה"ב, צרפת, הולנד, בלגיה, גרמניה, איטליה, פורטוגל, יפן ועוד.

לארץ יובא המותג ע"י לביא ברוך (יזם ובעל נסיון עשיר בניהול מותגי אופנה) ואייל אפשטיין (יזם היי טק ואיש שיווק) ונמכר ב Market Concept, עולי ציון 13, שוק הפשפשים יפו ובנקודות מכירה 

משיק את קולקציית אביב/ קיץ 2015



עמוד זה נצפה: 1,247 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור