חיפוש באינדקס עסקים

תמיד מחדשת. תמיד Ipanema

פורסם מאת: בתאריך: 6 אפריל 2015

תמיד מחדשת. תמיד Ipanema. קולקציית קיץ 2015זוהי Ipanema: תמיד אופנתית, תמיד מחדשת, מאוהבת במקצב של עולם שסובב סביב חדשנות מרעננת.

בהשראת אורח החיים של השכונה הקסומה שעל שמה קרוי המותג, Ipanema רוקדת בתנועות ייחודיות. למרות שבמהותה היא מגיעה מחוף הים, Ipanema היא קוסמופוליטית: שכן רגליהן של אלו הנועלות את הדגמים שלה אינן פוסעות אך ורק בחול. גם בקולקציית קיץ 2015 Ipanema ממציאה את עצמה מחדש ושבה ומצהירה על הפילוסופיה שלה. תמיד מחדשת. תמיד Ipanema.

בהרמוניה מתואמת עם מגמות האופנה האחרונות, Grendene Brazil הוא מותג שמשיק יותר מ-100 דגמים בשנה, עם מוצרים שמייצגים את היופי, הנשיות, הקצב והייחודיות של האישה הברזילאית. אחת הקולקציות היוקרתיות היא Ipanema Charme, שמציעה מבט חדש על הכפכפים הבסיסיים עם הדגם החדשני שלה, אשר מכבד את כפות הרגליים הנשיות.

נאמן למחויבות שלו תמיד לחדש, המותג מתבסס על חוצפה נועזת ומשיק קולקציות דוגמת Ipanema Unique קולקציה המתאפיינת בחוסר ההתאמות שלה, שהפכה ללהיט בקרב בני נוער ולפריט אספנות.

ב-4 השנים האחרונות איפנמה היא נותנת החסות הרשמית לשבוע האופנה בריו דה ז’נרו ולשבוע האופנה בסאו פאולו, בעודה מחזקת את הקשרים שלה עם עולם האופנה דרך פעולות שיווקיות ודגמים בלעדיים המושקים בכל אירוע. בתחום האמנות, איפנמה תומכת ביריד האמנות ArtRio, מהירידים הגדולים בעולם. המותג גם מתמקד בתחום הבידור ונותן חסות ל-Brahma Balcony שבשדרת ספוקאי Sapucai במהלך ימי הקרנבל בריו, ול-Expresso 2222 Balcony במהלך הקרנבל בסלבדור. איפנמה תומכת גם במוזיקה. נוסף על היותה נותנת החסות הרשמית לפסטיבל הרוק "רוק בריו", פסטיבל המוזיקה הגדול בעולם.

איפנמה היא מותג ידידותי לסביבה, כל המוצרים עשויים מ-100% חומרים ניתנים למיחזור ו-30% ממוחזרים. אך המחויבות שלה לסביבה היא מעל ומעבר לכך: המותג מאמץ 18 ערוגות פרחים על חוף ימה של איפנמה ואחראי על שתילתם של זנים מקומיים של צמחים ופרחים ועל הטיפול בהם, מתוך מטרה לשקם את הצמחיה המקורית של דיונות החול. ב-2011  המותג הקים טיילת המשקיפה על איי קגאראס – מהנופים היפים ביותר בחוף. המרפסת נבנתה מחומרים בני קיימא עם מקלחות שפועלות באנרגיה סולארית. 

פוסעת בנתיבי האופנה, האמנות, התרבות, הקיימות, איפנמה מצהירה על ומכבדת את המהות שלה: החיפוש התמידי אחרי החדש.

חברת "גרנדה" ברזיל, הינה החברה הגדולה בעולם לייצור מוצרי הנעלה עם יותר מ-24,000 עובדים וכושר ייצור של 200 מיליון זוגות נעליים בשנה, ב-90 מדינות בעולם . מוצרי החברה מבטאים את היופי והתעוזה של האופנה הברזילאית  ומצטיינים בעצובים חדשניים ומקוריים המיוצרים באיכות מעולה תוך הקפדה על איכות הגימור והאריזה. "גרנדה" שומרת על המחויבות שלה לנושאים חברתיים ותרבותיים באמצעות מתן חסויות לארגוני צדקה ולאירועים חשובים. מחויבות לסביבה אף היא בלב ליבה של החברה – "גרנדה" ממחזרת את כל 100% של פסולת ה-פי.וי.סי (פוליויניל כלוריד) הנוצרת במפעלים שלה, כחלק מהקמפיין האגרסיבי שלה, הקורא לקיימות סביבתית.

 



עמוד זה נצפה: 522 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור