חיפוש באינדקס עסקים

רשת האופנה H&O מציגה את קולקציית אביב קיץ 2013

פורסם מאת: בתאריך: 11 אפריל 2013

אופנת אביב קיץ 2013 ב TAGWOMAN תהיה עונה של צבעוניות עזה ומרתקת בעלת אופי מלא כוח,  סקסי וזוהר.  הקוקלציה שואבת את השראותיה מהשפעות המסע אל  הסיקסטיז( שנות ה60), המראה צעיר שובב, ושנות ה 70  המציגות מראה רומנטי ואוורירי.

Sweet 60’s:
בהשראת המראה הגאומטרי והטרופי, עוצבה קולקציה קיצית ונועזת המתאפיינת בצבעוניות עשירה, דפוסים גאומטריים, בשילוב הדפסי פרחים גדולים . הצבעוניות, ססגונית, כיפית ותוססת הבאה לידי ביטוי בגוונים חזקים של ורוד פוקסיה, טורקיז, צהוב, כתום, אדום, כחול רויאל וסגול לצד שילובים גרפיים של שחור ולבן.

הבדים בקולקציה מורכבים משיפונים רכים וקלילים לצד סריגי ג’רסי וכותנות בשילוב לייקרה, וכן הדפסי צבע עזים בצורות גאומטריות, דפוסי פרחים ודפוסים במראה טרופי.

בולטים במיוחד בקולקציה: ג’ינס שורטס צבעוני בדפוס טרופי במראה צעיר ואופנתי, חולצות אריג עם דפוס פרחים עם קשירה במותן, חולצת אריג עם דפוס גאומטרי בצבעוניות חזקה, חולצה מכופתרת ללא שרוול עם דפוס פרחים טרופי, מגוון שמלות לערב בצבעים חזקים ודומיננטיים ועוד.

רשת האופנה H&O  מציגה את קולקציית אביב  קיץ 2013

Soft romantic look
הקולקציה עוצבה בהשראת שנות ה- 70 המוקדמות, במראה רומנטי, עשיר, קליל ואוורירי.
הפריטים בקולקציה משדרים רומנטיות בשילוב דיטליים מוקפדים כשזירות חרוזים עדינים ופאייטים על גבי בדי שיפון המתאימים גם לערב.

רשת האופנה H&O  מציגה את קולקציית אביב  קיץ 2013

הקולקציה מתאפיינת בצבעוניות בהירה: צבעים פסטליים מעושנים, לבן, שמנת, אפרסק, ירוק מנטה, ורוד מעושן, בז’ וצהוב בהיר ומוצגת לצד ג’ינסים בכחול כהה במראה נקי.

טקסטילים מוקפדים, בדי שיפון עדינים וקלילים, שילוב של תחרות וקרושה, מלמלות, שילובים של בדי רשת עם פאייטים, הדפסים של פרחים עדינים ושזירה של חרוזים מוקפדת, כל אלו מעניקים לקולקציה מראה זוהר ועשיר המתאים לערב.

בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא: גופיות אריג השזורות בחרוזים בצבעוניות בהירה, חולצת אריג עם שילוב של פאייטים בשמנת ואפרסק, חולצות וגופיות עם דפוס פרחים רומנטי, שמלת מקסי מבד שיפון עם תחרה בגב בצבע אפרסק, מכנסי ג’ינס בצבע כחול כהה ומכנס ג’ינס בצבע אפרסק מעושן, מכנסיים לערב ועוד.



עמוד זה נצפה: 405 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור