חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית בגדי ים לקיץ 2013- אפרודיטה

פורסם מאת: בתאריך: 22 אפריל 2013

קולקציית בגדי הים לקיץ 2013- אפרודיטה רשת ’אפרודיטה’ מציגה קולקציית בגדי ים צבעונית וקלילה במגוון גזרות לקיץ הקרוב. מדובר בליין חדש וטרנדי עשוי מבדים איכותיים מחמיאים ונוחים ללבישה לחוף ולבריכה.

רשת אפרודיטה המובילה מזה 20 שנה את תרבות ההלבשה התחתונה בארץ, מציעה מגוון רב של מותגי בגדי ים לצד קולקציה ייחודית תחת המותג AFRODITA.

קולקציית הקיץ החדשה שואבת השראתה מנופים שמימיים בקרבת חופים אקזוטיים מסביב לעולם. ההתאמה לקהל הישראלי חשובה ושומרת על קלאסיות המותג אך עם זאת מתכתבת עם מיטב המגמות הבינלאומיות.

בין הגזרות הבולטות שניתן למצוא העונה נכללות: בגדי ים בקיני עם חזית משולשים קלאסיים , בקיני הולטר- דגמים עם רצועות הולטר תומכות, גזרת הפוש אפ להרמת החזה, סטרפלס וטנקיני. כל החזיות המוצעות בקו בגדי הים מצוידות בקאפים נשלפים לנוחות ובחלק תחתון במגוון גזרות: תחתונים קלאסיים, תחתוני מותן נמוכה, תחתוני קשירה ועוד.

לצד בגדי הים החצויים ניתן למצוא גזרת בגדי ים שלמים המחטבים ומחמיאים לגזרה הנשית.

את בגדי הים ניתן למצוא במגוון מידות רחב ובגוונים בולטים של תכלת, טורקיז, אדום, צבעי ניאון ובהדפסים של נקודות, פסים ועוד.

בגדי הים עשויים חומרים המשלבים חומר גמיש ונעים לגוף המייצר תחושה נוחה במיוחד וחומרים המעצבים ושומרים על מראה מוקפד, גם באווירת החוף והבריכה. בגדי הים סופגים זיעה , נמתחים ומתאימים לקהל רחב .
 

 קולקציית בגדי הים לקיץ 2013- אפרודיטה



עמוד זה נצפה: 375 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור