חיפוש באינדקס עסקים

רוצים לפנק את בת הזוג אך לא יודעים איך?

פורסם מאת: בתאריך: 2 פברואר 2016

טלפארמה, בית המרקחת המקוון המוביל בישראל, מציגה את המתנה הקלאסית לולנטיין: מארז לוריאל skin perfection לפינוק וטיפוח עור הפנים והעיניים

הגיע הולנטיין ואתם רוצים לפנק את בת הזוג אך לא יודעים איך?
 
מחפשים מתנה שהיא גם קלאסית וגם שימושית? טלפארמה, בית המרקחת המקוון המוביל בישראל, מציגה את מארז המתנה המושלם: לוריאל skin perfection לפינוק וטיפוח עור הפנים, העיניים והצוואר. המארז מכיל סרום מתקדם, קרם לחות וקרם עיניים וניתן לקבלו עם שליח עד הבית!
 
סרום מתקדם לוריאל skin perfection (30 מ"ל) – הסרום בעל אפקט מתקן המעניק לעור מרקם אחיד, מואר ובריא. בסרום קיימת פורמולה מתקדמת המסייעת לשיפור מראה, גוון ומרקם העור. אופן השימוש: מעסים בעדינות מדי יום ו/או לילה על פנים וצוואר נקיים.
 
קרם פנים יום skin perfection (50 מ"ל) – קרם פנים בעל אפקט מתקן למראה עור מושלם. הקרם מועשר בלחות ומעניק לעור הפנים רכות ונעימות. אופן השימוש: למרוח את הקרם בבוקר על פנים וצוואר נקיים.
 
קרם עיניים לוריאל skin perfection (15 מ"ל) – קרם עיניים בעל אפקט מאיר ומתקן. הקרם מפחית נפיחות וסימני עייפות, ומאיר את העור באזור שמסביב לעיניים. אופן השימוש: לעסות בעדינות כמות קטנה של הקרם מתחת לעיניים ומעל העפעף מהאזור החיצוני של הפנים כלפי פנים. לשימוש בבוקר ובערב.
 
את מארז לוריאל skin perfection ניתן להזמין באתר האינטרנט של טלפארמה ולקבל אותו עם שליח עד הבית. שיהיה יום ולנטיין מפנק ורומנטי במיוחד…
 
אודות טלפארמה- בית המרקחת המקוון המוביל בישראל לשיווק תרופות וציוד רפואי עד הבית.
 
טלפארמה מספקת מגוון מוצרים הדרושים לכל המשפחה וגם לגיל השלישי, הכולל תרופות במרשם, עזרי בטיחות, מוצרי ספיגה, ויטמינים , תוספי מזון, ציוד רפואי ביתי ועוד. לטלפארמה מערך הפצה של 25 רכבים המפיצים את המוצרים בתוך 36 שעות ברוב חלקי הארץ.
 
מארז לוריאל skin perfection לפינוק וטיפוח עור הפנים והעיניים
 
מארז לוריאל skin perfection לפינוק וטיפוח עור הפנים והעיניים


עמוד זה נצפה: 445 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור