חיפוש באינדקס עסקים

רוצה לבלות בווילה חלומית עם חברותייך?

פורסם מאת: בתאריך: 25 יוני 2014

פעילות הקיץ Villa Veet במסגרתה מבלות הנערות בווילת חלומות עם החברות הכי טובות!

פעילות הקיץ לנערות של Veet, המותג המוביל להסרת שיער של חברת רקיט בנקיזר, יוצאת לדרך זאת השנה השישית . במסגרת הפעילות זוכות נערות בגילאי 12-16 לבלות יום שלם עם חברותיהן בווילה שהיא כולה מתחם מפנק של אופנה וסטיילינג. הווילה השנה ממוקמת בהרצליה פיתוח. הוילה תכלול 4 חדרים בהם יעברו הבנות: חדר טיפוח, חדר עיצוב שיער, חדר סטיילינג וחדר עשי זאת בעצמך .

בחדר הראשון ייהנו הבנות מייעוץ של סטייליסטית שתיתן להן טיפים כיצד לשדרג את המראה. בחדר השני יתפנקו הבנות עם מדריכת ויט על השיטות השונות להסרת שיער, החדר השלישי יוקדש לשיער ובו יוכלו הבנות לשמוע על הטרנדים החמים בתחום זה לקיץ, יקבלו טיפים כיצד לעצב את השיער בקלות ובמהירות. בחדר הרביעי ילמדו הבנות כיצד למרוח לק ולצייר על הציפורניים לבד. בנוסף, כמו בכל שנה, ניתן יהיה ליהנות מבריכה מפנקת מלאה מזרני ים וכדורים, פגישה עם סלב, צילום סטודיו מקצועי ואישי ועוד שלל מתנות והפתעות.

במסגרת השקת פעילות הקיץ השנתית "וילה ויט 6" קידם המותג בפעם הראשונה פעילות ייחודית ברשתות החברתיות, באמצעות אפליקציה ייעודית הנקראת  veet’s App,
בפעילות שהתקיימה ברשת whatsApp הנחשבת כיום לרשת החברתית הצומחת ביותר בעולם, נדרשו הגולשות לעמוד במשימות משעשעות, אותן צילמו ושיתפו תמונות ברשתות החברתיות . כמו כן יכלו הנערות  לצרף אליהן חברות ב- whatsApp ולקבל קולאז’ כיפי לשיתוף.
התוצאה לא איחרה להגיע: נרשמה הצטרפות וולונטרית של אלפי קבוצות של נערות כאשר הצלחה זו, הפכה את WhatsApp לאמצעי התקשורת המרכזי של הפרויקט.

לדברי הגר געש-אדרי מנהלת תחום Personal care בחברת רקיט בנקיזר: העבודה מול בני נוער הופכת למאוד מורכבת ונשלטת ברובה ע"י הזירה הדיגיטלית. אנחנו שמחים להצליח ולשלב גם נגיעה פיזית בקהל ולתת ערך מוסף וכלים בעלי תוכן. פרויקט Villa Veet המתקיים  השנה בפעם השישית ברציפות, הפך לאירוע קיץ מסורתי בקרב נערות בגילאי 12-16 והן מצפות לו בכיליון עיניים.

הווילה תהיה פתוחה החל מה-22 ליוני למשך שלושה שבועות של פעילות

 



עמוד זה נצפה: 445 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור