חיפוש באינדקס עסקים

השיטה החדשנית של דב קליין

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 פברואר 2010

המנתח, ד"ר דב קליין, מומחה בכירורגיה פלסטית, השיק לאחרונה את המרכז לניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים משלימים, בבית מנדרין בתל אביב.
ד"ר דב קליין מומחה בכירורגיה פלסטית וניתוחים קוסמטיים. מהמנתחים הפלסטיים המובילים בישראל ובעל שם בין לאומי.

במרוצת השנים, לאור ניסיונו הניתוחי העשיר, פיתח שיטות ניתוחיות מקוריות, ומכשור רפואי אשר זכו להערכה בין לאומית. שיטותיו המתקדמות וניסיונו הרב, מאפשרים תוצאה ניתוחית מרבית, תוך קיצור משך הניתוח והחלמה מזורזת. במרכז החדש  מוצעים מגוון  הניתוחים האסטטיים והשחזורים בשיטתו הייחודית והמתקדמת של ד"ר קליין, לצד טיפולים אסתטיים משלימים.

ד"ר קליין, פיתח את שיטת פיסול הפנים ומתיחת פנים ללא ניתוח. בשיטה זו ממלאים ומדגישים את התווים היפים והמוצלחים בפנים, אשר טושטשו עם השנים, עקב קמטים וירידת נפחים. שיטה זו, מאפשרת הצערת מראה הפנים והשבת החיוניות ללא צורך בניתוח, כל זאת בהתאמה אישית למנותחת על פי דפוסי התבגרותה ורצונה.  בשיטה זו, ראשית מוגדרים ומאופניים  מבנה הפנים ותהליכי ההתבגרות הספציפיים למטופלת, כאשר היא מצידה מביעה את ציפיותיה ומגדירה את האלמנטים שברצונה לשנות ולשפר. תהליך עיצוב הפנים מתבצע תוך שימוש בשילובים שונים של חומרי מילוי והזרקות בעלי תכונות שונות, המאפשרים קבלת תוצאה מרבית.

בשיטה זו כל חומר מוזרק בעומק שונה של העור וכך מאפשר מיקסום התוצאה. בעומק מוזרקים החומרים הסמיכים והצמיגיים יותר, ושטחי יותר מוזרקים החומרים הדלילים והאלסטיים.

החומרים הסמיכים מהווים עמודי תווך ויסודות – מעין בסיס איתן  התומך בקמט, ומונע את שקיעתו.
החומרים בעלי הצפיפות הנמוכה יותר מאפשרים הזרקה שטחית  ומדויקת לכל קמט. תכונה זו של החומר מאפשרת הזרקה לדרמיס השטחי ובכך מתאפשרת מתיחה מלאה של כל הקמטוטים גם השטחיים ביותר וטשטוש מרבי של אותם קמטים שנחצבו בעור.

שיטה זו מאפשרת העלמת קמטי הבעה דינמיים וסטטים, מילוי שקעים בפנים, בניית עצמות לחיים, הדגשת קו לסת שטושטש, הרמת זוויות הפה, עיצוב שפתיים, תיקון א-סימטריות בפנים ועוד.
"יש נשים שפיסול פניהם באמצעות הזרקות מאפשר דחייה של סכין המנתחים במספר שנים" מסביר ד"ר קליין, כמו כן הוא מסביר שטיפול זה משמש השלמה לניתוח פנים ומאפשר ביצוע ניתוח פחות רדיקלי. טיפול זה מתבצע במספר מפגשים. המטופלת יוצאת מהמרפאה עם תוצאה משמעותית ונראית לעין, ללא צורך בהרדמה וללא צורך בתקופת התאוששות והחלמה.

לאור תפיסתו ההוליסטית של ד"ר קליין, במקום מוצעים גם מגוון טיפולים אסתטיים משלימים.  טיפולים קוסמטיים לטיפוח העור והצערתו החיוניים להצלחה מרבית של הניתוחים ומוצעים לפני ואחרי הניתוח.
המרכז מציע מגוון טיפולים בטכניקות חדישות ומתקדמות, המבוצעים לאחר תהליך אבחון קפדני.
טיפולים למיצוק והצערת העור, טיפולי עיניים, טיפול בבעיות פיגמנטציה ועוד.

כמו כן, פיתח ד"ר קליין, סדרה של תכשירים קוסמטיים פרה רפואיים, לטיפוח וטיפול בעור הפנים.
התכשירים פותחו במטרה לעזור בשמירה על עור צעיר, טיפול בכתמים, קמטוטים,צמצום סימני ההזדקנות המוקדמת בעור וטיפול בעור שמן בעייתי (אקנה). בימים אלה משיק ד"ר קליין תכשיר אנטי אייג’ינג ייחודי ורב תכליתי. כל התכשירים מבוססים על מרכיבים פעילים ומאושרים על ידי משרד הבריאות.
"עם השנים הבנתי שתוצאה אסטטית מוצלחת מחייבת תפיסה הוליסטית, רב מערכתית וחייבת  להכיל מכלול של דברים, אותם אני מרכז ונותן ללקוחותיי  תחת קורת גג אחת ולשם כך הקמתי את המרכז", הסביר ד"ר קליין.



עמוד זה נצפה: 427 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור