חיפוש באינדקס עסקים

פולגת מציגה את קולקציית סתיו חורף 2008/9

פורסם מאת: barosh בתאריך: 29 ספטמבר 2008

פולגת מציגה את קולקציית סתיו חורף 2008/9

קולקציית סתיו חורף 2008/9 של רשת פולגת מציגה ארבעה סיפורים עיצוביים המסמלים ארבעה סגנונות שונים. כל גבר יוכל למצוא את הסגנון המתאים לו בקולקציה באחד המותגים המוצעים בסניפי הרשת: מקס מורטי בעל השיק האיטלקי השרמנטי או דניאל השטר בעל השיק הפריזאי המתוחכם.
הקולקציה ברשת פולגת מתחלקת ל-4 קבוצות שונות:

  • קבוצת Disco
    קבוצה המתאפיינת בגוונים של סגול דרמטי עם נגיעות של פחם ובורדו. הקבוצה מתאימה לגבר האוהב לבלות ולהתבלט.
    המראה האופייני לקבוצה זו יושג באמצעות שילוב לא שגרתי של פריטי לבוש סמי מחוייטים כמו ז’קט ועניבה עם פריטים בעלי איפיון ספורטיבי מובהק  כמו חולצות משובצות ומכנסי ג’ינס במראה משופשף.
     
  • קבוצת Weekend
    קבוצה המתאפיינת בצבעוניות של חום עם נגיעות של צהוב חרדל, בורדו וכתום. ניתן למצוא בה מכנסי קורדרוי וכותנות חמות יותר המתאימות לחורף.
    בנוסף, מעילים גדולים למראה עין אך קלילים ומתאימים למזג האוויר המקומי.
    המראה האופייני לקבוצה זו יושג בעזרת שילוב של פריטי לבוש יומיומיים כגון מכנסי קורדרוי וכותנה יחד עם חולצות פולו וסריגים דקים בגוונים חמים, בתוספת של ג’קט קליל מעל.
    ניתן לשלב במראה גם חולצות קלאסיות למראה מחוייט יותר.
     
  • קבוצת Dandy
    קבוצה המתאפיינת בצבעוניות של כחול, ירוק זית, בז’ וירוק. פריטי הקבוצה הם בעלי קווים ספורטיביים ונוחים לפעילות בחוץ. ניתן למצוא בקבוצה סריגים בפסים ובמראה מלאנג’ (סריג מעורב בעל 2 צבעים) ומתאימה לגבר האוהב להיראות ולהתלבש.
    הקבוצה מתאפיינת בסריגים רבים ובצבעוניות מונוכרומטית, תוך הקפדה על איכויות ופרטים.
    מעצבי הבית של "פולגת" ממליצין לשלב סריג עם חולצת אריג בצבע לא שגרתי למראה מרענן.
     
  • קבוצת Midnight
    קבוצה המתאפיינת בגוונים של כחול דרמטי עם נגיעות של אפור, רויאל וכסף.
    הקבוצה מאופיינת בבדים מבריקים ודרמטיים ומכוונת לגבר האלגנטי והמתוחכם: לגבר האוהב להתלבש באופן מוקפד עם פרטי לבוש המאופינים בשיק מחוייט ואלגנטי: פסים, טקסטורות בד מבריקות ועוד.

רשת פולגת משלבת איכות, ניחוח בינלאומי ומראה אופנתי עדכני ומתוחכם עם המותג האיטלקי המוביל מקס מורטי Max Moretti והמותג הצרפתי האיכותי  Daniel Hechterהקולקציה המעודכנת עדינה, אלגנטית ומתאימה לאיש העסקים הישראלי, לשעות הפנאי והערב.



עמוד זה נצפה: 353 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור