חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית נשים חורף 2008/9 – זברה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 6 אוקטובר 2008

קולקציית נשים חורף 2008/9 – זברה

רשת האופנה לכל המשפחה זברה משיקה קולקציית אופנת נשים לעונת חורף 2008/9 אשר נוצרה בהשראתקולקציית נשים חורף 2008/9 - זברה המגמות המובילות באופנה העולמית כשמעצבי החברה מתרגמים אותם לצורכי האישה הישראלית.
קולקציית החורף לנשים של זברה מתבססת על 4 מוטיבים מרכזיים:

  • החיים בכפר האנגלי – מוטיב השואב את עיקר השראתו מצבעים וטקסטורות של הפלורה והפאונה הכפריים, כמו גם מהווי בעל האחוזה הבריטי חובב הצייד, המתמזגים לכדי סיפור סתווי עשיר בבדי צמר וטקסטורות חורפיות.
    פריטי מפתח – מעילי טרנץ’ מחודשים, חצאיות מידי ישרות או מעט מתרחבות ומכנסי רכיבה.
  • אגדות עם – הטרנד האתני ממשיך גם העונה כאשר הפעם הוא נצבע בגווניו העשירים של הפולקלור המזרח אירופאי. אחת המגמות הדקורטיביות ביותר העונה, עם דגש על עבודות יד כגון סמוקינג רקמות (או הדמיתן באמצעות דפוס) וסריגת קרושה, לצד שימוש רחב באביזרים וגימורי תחרה שונים בסגנון היפי שיק של שנות ה-70.
    פריטי מפתח – חולצות וטוניקות דמויות רובשקה רקומה, נגיעות מיליטריסטיות ממילון מדי הפרשים המזרח אירופאים, חצאיות צוענים קלילות באורך מקסי עם שכמיות ושרוולוני קרושה בסריגה גסה.
  • ארגז הסבתא – מוטיב רומנטי ונוסטלגי, אך לעתים נוקשה ושמרני שקיבל את השראתו מבגדי הוינטאז’ תוך חיבור אקראי ואקסצנטרי בין פריטים מעולמות תוכן שונים שיוצר מראה שכבות מעניין ונכון לחורף.
    פריטי מפתח – סריגים בגזרת oversized שמשמשים גם כשמלה, קרדיגנים, סריגים בעלי שרוול קצר לשימוש שכבתי וסוודרים בייסיק בשלל צבעים.

     
  • נוף עירוני – לצד האפיק האוונגרדי הצובר פופולאריות העונה מתפתח מוטיב מינימליסטי השואב את השראתו מקווי הגוף הטבעיים. הבחירה בסילואטה מינימליסטית ללא מורכבות קונסטרוקטיבית עוזרת לשדר אווירה אורבאנית עם דגש על קו קז’ואל פשוט וטרנדי, עם ארומה קלילה של כיוון יוניסקס, המשלב אלמנטים גבריים ונשיים יחדיו.
    פריטי מפתח – חולצות טי, קפוצ’ונים משודרגים עם פרוות, מכנסי ג’ינס.


עמוד זה נצפה: 519 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור