חיפוש באינדקס עסקים

רולים חמים – בייביליס פרו

פורסם מאת: barosh בתאריך: 8 אוקטובר 2010

 

רולים חמים - בייביליס פרוהתלתלים המכווצים במוס נמאסו עלייך? השיער החלק לא נראה לך זוהר מספיק? השיער הגלי הטבעי שלך מרדני ולא מוכן להסתדר? השתמשי במוצר עיצוב שיער מקצועי – רולים חמים.

חברת יניב שושן המייבאת ומשווקת בישראל את מוצרי בייביליס פרו, מציגה את הרולים החמים המעניקים מראה שיער מלא נפח.

רולים חמים הם תחליף למייבש שיער ומחליפים את מכונת הייבוש בהם היו משתמשים בעבר במספרות על שיער אסוף ברולים על מנת ליצור את המראה הזוהר של הוליווד.

במקום לשבת שעה ויותר תחת משב הרוח החמה והמעיקה של מכונת הייבוש עם רולים דוקרניים בשיער הומצאו הרולים החמים. הרולים החמים הם אחד מהמוצרים למספרות שמעצבי שיער משתמשים בהם לעיצוב תסרוקות מהודרות.

הרולים החמים מגיעים בקופסה קטנה ובה בדרך כלל 30 רולים בשלושה גדלים שונים לאורכים שונים של שיער. ככל שהשיער ארוך יותר צריך להשתמש ברולים הגדולים יותר. לקופסא מחובר חוט חשמלי המחמם את הרולים שבתוכה. כשהרולים חמים (יש נורית בקרה המעידה על כך) מסרקים ומחלקים את השיער הלח לקבוצות ומגלגלים את הרולים אל תוך השיער, מחזקים בקליפס – וזהו.

יש להשאיר את הרולים בשיער עד לקירור מוחלט שלהם ומסירים אותם. במידה והשיער עדיין לח יש לחזור על הפעולה עד ליבוש מוחלט של השיער על ידי חומם של הרולים. כשתסירי את הרולים תגלי שיער מעוצב בגלים גדולים, מלאי נפח קופצניים ומדהימים. סרקי את השיער כרצונך וחזרי במעט ספריי לשיער כדי להחזיק את התסרוקת.

 

 

 

 



עמוד זה נצפה: 456 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור