חיפוש באינדקס עסקים

טיפול נרות הופי – SGR

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 מאי 2009

סוזי גליק ריטר, הבעלים של מותג מוצרי קוסמטיקה טבעית SGR, מסבירה על שיטת הטיפול העושה שימוש בנרות הופי.
נרות הופי או נרות אינדיאניים, מהווים שיטת טיפול בטוחה, יעילה ולא פולשנית הקיימת מזה מאות שנים. טיפול נרות הופי - SGRבשיטת טיפול זו השתמשו המצרים הקדמונים, ההודים, הטיבטים והאינדיאנים, במטרה לטהר את הגוף והנפש ולפתוח את מרכזי האנרגיה.
מקור השם "הופי" על שם שבט הופי האינדיאני ופירושו האיש השלו, הרגוע, הנינוח.
האוזן משקפת את איברי הגוף כשם שהרפלקסולוגיה עושה זאת, ובצורתה החיצונית אף מזכירה עובר. ברפואה הטבעית העתיקה שימשה האוזן לגילוי מחלות של איברים פנימיים.
כיום מיוצרים נרות הופיים על בסיס בד פישתן נקי, דונג דבורים טהור, דבש ותמציות צמחים שונות כאשר אחד השילובים המקובלים כולל תמצית מרווה, קמומיל (בבונג),שורש ה-ST.JOH או תוספת של בטא קארוטן ושמנים ארומטיים: לבנדר, רוזמרין ומרווה – שמנים נוגדי דלקת ומרגיעים.
הטיפול מבוצע כאשר קצה אחד של הנר מוצמד לפתח האוזן ואת הקצה השני מדליקים. האש צורכת את החמצן שבחלל החדר, כך נוצר תת-לחץ שגורם לנוזלים, לגזים, לעודפי שעווה או לדלקת לצאת מהאוזן.
נר ההופי משמש למעשה כמעין משאבת לחץ עדינה המוציאה את הרעלים, הצטברויות אחרות מן האוזן, מסייע בשיפור מצבים דלקתיים שונים הקשורים לבעיות באוזן התיכונה, הפנימית, סינוסים, פתולוגיות אף-אוזן-גרון, בעיות לימפטיות ועוד, הן אצל ילדים והן אצל מבוגרים כאחד.
ניתן ללמוד את שיטת הטיפול הזו ללא הכשרה קודמת בתחום הרפואה הטבעית. הטיפול פשוט, בטוח ולא חודרני.
טיפול נרות הופי מומלץ לטיפול בבעיות הבאות: דלקות אוזניים פקוקות וכרוניות, נוזלים באוזן, ירידה בשמיעה, הצטברות שעווה עודפת באוזן, כאבים או גירויים וגרודי אוזניים, לחץ באוזניים, סחרחורות, בעיות שיווי משקל, סוגי כאבי ראש ומיגרנות, אי נוחות באוזניים בזמן טיסה, צלצולים באוזניים (טיניטוס), סינוסיטיס, אלרגיות, הפחתת הפרשות, דיכוי התפתחות חיידקים באוזן ובסינוסים, שחרור ליחה שמצטברת בחלל האף אוזן גרון.
לא מומלץ לבצע טיפול נרות הופי בעת זיהומים באוזן החיצונית, דלקת עור מקומית או נקב בעור התוף.

שיטות הטיפול מתחום הרפואה הטבעית
אוזניים מייצגות את היכולת לשמוע. מצב של בעיות וכאבים באוזניים מייצג כעס, חוסר רצון לשמוע סערות רבות מדי כמו: הורים מתווכחים. התינוק והילד מתרגמים טונים גבוהים שמתנהלים אפילו בשיחה רגילה (מפני שזהו טון הדיבור הרגיל של אחד מההורים או של שניהם) כוויכוח או כמריבה ומפתחים דלקות על מנת שלא לשמוע..

הקשר בין דלקות אוזניים, התפתחות שפה וליקויי למידה
מנקודת מבט טיפולית – "מוח 1 וקינסיולוגיה", דלקות אוזניים, המחלה הנפוצה בקרב תינוקות, עלולה להותיר אחריה נזקים ארוכי-טווח, כשהתינוק גדל והופך לתלמיד. ניתוח שלא פתר את הבעיה החוזרת גורם לפגיעה זמנית בשמיעה וקשיים בתפיסת השפה, כשהביטוי המאוחר בביה"ס יופיע בצורת שגיאות כתיב רבות בשל הקושי לאבחן את ההבדלים בצלילים למשל "זרוכית" במקום "זכוכית" וכן ליקויים בדיבור.
הורים רבים מתלבטים בשאלה מתי להתחיל בהכנת הילד לביה"ס והנה התשובה הראשונה: דאגו ששמיעתו של תינוקכם תהיה תקינה למן היום הראשון של חייו. כאן זה מתחיל. שימו לב למלמול או לחוסר המלמול. שימו לב האם מתייחס הילד כשקוראים לו בשמו?
במקרים של חשד, הקל שבקלים, רצוי לפנות לבדיקה מקצועית וע"פ הערכה זו לקבוע תהליך התערבות שיזרז את תהליך רכישת השפה התקינה.

תרופת סבתא
כותשים שן שום לתוך כף שמן זית ומשרים לארבע שנות. מסננים את השמן ויוצרים לבקבוק קטן עם טפטפת. מטפטפים שתי טיפול בכל אוזן, שלוש פעמים ביום.

סינגרטיקת שמנים ארומטיים

ישנה תרכובת שמנים הנקראת: L.R.S המכילה: שמן זית/שמן פיגם ושמנים ארומטיים: לבנדר, רוזמרין ומרווה – להשלמת הטיפול בנר הופי מבצעים עיסוי לימפטי.
עוד תערובת מוכנה שמכילה: שמנים ארומטיים: לבנדר וגרנום ומרכיבים הומאופתיים כמו קוורץ ואקונייט שהינם בעלי תכונות אנטי-דלקתיות.

סירופ הנקרא: E.N FORMULA (סירופלא)

סירופ טבעי מצמחי מרפא ללקיחה פנימית פעמיים ביום עם הופעת התסמינים.

טראומיל – תכשיר הומאופתי להקלת דלקות וכאבי אוזניים.

תזונה – יש להימנע מאכילת במבה, בננות ומוצרי חלב המחמירים את מצב הנוזלים.
ברפואה הסינית יש קשר בין האוזן לכליות ולברכיים, מאחר שהם נמצאים לאורך אותו מרידיאן (ערוץ אנרגיה), לכן יש קשר בין חולשה אנרגטית לשמיעה.



עמוד זה נצפה: 578 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור