חיפוש באינדקס עסקים

קוסמטיקה ישראלית בניחוח פריזאי

פורסם מאת: בתאריך: 15 אוקטובר 2015

לאחרונה מתרגשים עלינו שבועות האופנה ברחבי העולם, וכך גם בפריז. 

מעצב העל אלכסנדר וונג בחר לשתף פעולה עם המותג הישראלי החדשני "LAKA" בשואו רום של המותג של וונג בפריז. 
 
לדברי מאשה פילנר מנכ"לית LAKA: "התרגשנו לקבל פניה ממותג העל אלכסנדר וונג, שבחר להעניק לאורחי השואו רום בשבוע האופנה מארז של LAKA. לדברי נציגי וונג, נבחרנו לשת"פ היות שהם זיהו את השפה העיצובית שלנו כמתכתבת עם ערכי המותג שלהם: נקי, מינימליסטי ובעל אמירה חזקה.בחירת גווני הלאקים במארז נעשתה בהתאמה לקולקציית החורף של וונג, וביחד עם נציגיו. גם הלקוחות של "LAKA" בארץ יוכלו ליהנות מהגוונים שנבחרו במשותף במארז #PFW שיימכר במהדורה מוגבלת".
 
Laka בשבוע האופנה בפריז
 
אורחי השאורום של אלכסנדר וונג בפריז, שפעל בשבוע האופנה האחרון, זכו לערכת מניקור אקספרס. נציגי מותג העל פנו לרשת הבינלאומית LAKA שלה סניפים ברחבי אירופה, המזרח הרחוק וארה"ב), אחרי שזיהו שפה עיצובית וערכים דומים לשני המותגים, ל
 
לבקשת אנשי אלכסנדר וונג, הערכה הורכבה מארבעה גוונים הלקוחים מקולקציית חורף 2016 של LAKA : כחול עמוק מס’169,אדום עז מס’ 66 אפור מאט מס’57 , פודרה  מס’ 21.
 
LAKA רשת מניקור אקספרס המובילה בישראל, הראשונה שהבריקה עם רעיון פשוט אך מתבקש: מניקור אופנתי לאשה העסוקה: רק 15 דקות, בלי לקבוע תור ו"על הדרך" תוך כדי סידורים וקניות בקניון!
 
כן, אנחנו מאמינים שטיפוח ואופנה הם התבלינים שמוסיפים עניין, צבע ושמחה לחייה של כל אישה, וזכותה של כל אחת ליהנות מהם כמה שיותר. בלי לעשות מזה עניין גדול, בלי לבזבז זמן וכסף מיותר ובלי לוותר על שום דבר.
 
כיום, הרשת נמצאת במגמת התרחבות מואצת: פריסה רחבה בקניונים בישראל  עם 14 סניפים בארץ ושש בעולם.
 
 
Laka בשבוע האופנה בפריז
 
שבוע האופנה הישראלי – שנקר וניו באלנס 


עמוד זה נצפה: 506 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור