חיפוש באינדקס עסקים

הסוד המוזהב של אנטוניו בנדרס

פורסם מאת: barosh בתאריך: 17 יולי 2011

הסוד המוזהב של אנטוניו בנדרסאנטוניו בנדרס הוא התגלמותו של הפיתוי. איש מרתק אשר קסמו, המשיכה הטבעית והסקס אפיל שבו מצליחים לכשף את כולם.

כשביקש ליצור בושם אשר יגלם את המגנטיות שבו, השחקן הספרדי הצליח לשלב מאפיינים אלה בבושם TheSecret, אולם הוא שמר משהו לעצמו – ללא ספק, מאחר וצ’ארמר אמיתי תמיד משאיר דבר מה חבוי.

TheGoldenSecret הוא הדבר החבוי, תמצית הפיתוי המפעילה משיכה רבת עוצמה. זוהי תמצית ייחודית חזקה וכובשת, הדורשת מנעול איתן, בכדי להותיר את אותן הנשמות "חסרות הזהירות" בחוץ. זהו בושם שעוצב עבור אותם אירועים מיוחדים, כאשר האסוּר ומשיכה הולכים יד ביד.

הקסם והחידה בניחוח חדש זה, נגלים כבר לעין מעצם השם – TheGoldenSecret. השילוב בין שתי מילים מעוררות מסתורין כמו זהב וסוד, מיד מעורר סקרנות ותשוקה.

TheGoldenSecret הוא השילוב המושלם של ייחודיות ואלגנטיות. הסוד האולטימטיבי, החידה המוזהבת, על מנת לפתוח את דלתות הפיתוי. הבקבוק של משקף את רכיביו האקסקלוסיביים והבלעדיים. צורתו מזכירה את זו של בקבוק הבושם  TheSecret, אולם כעת הוא מועצם באמצעות השימוש בזהב. הזכוכית השחורה האלגנטית מעניקה נופך של מסתוריות ואיכותיות ומדגישה את צורתו הגברית של הבקבוק.

הסוד המוזהב של אנטוניו בנדרסהעוצמה מוגברת בזכוכית הפקק בצבע שחור מעושן ועוצמתי. לוחית המתכת המוזהבת עם המנעול המוצב באמצע, היא הזמנה למסע דיסקרטי, על מנת לחשוף את המסתורין סביב אנטוניו בנדרס המפתה האגדתי. האריזה פרובוקטיבית וייחודית, כמו נישואים מאושרים, שילוב בין כוח ותחכום.

פרטים כדוגמת לוחית זהב-המט העדינה והברגים המוזהבים המחברים אותה, מעניקים תחושה של אלגנטיות וכבוד.

בכדי להגן על בושם כה נחשק זה, דרוש לפעמים יותר ממנעול בלבד: מנעול איתן ושרשרת עבה של חוליות מוזהבות, מגנים על סודו השמור ביותר של אנטוניו בנדרס – תמצית הפיתוי שלו.

כוח המשיכה הסודי של אנטוניו בנדרס והמסתורין הטבעי שלו הם תמצית הבושם  החדש. זהו שילוב מושלם בין תווי תבלין, עץ ועור.

תווי הראש שלו מכילים רעננות גברית, ומשלבים רכיבים ארומאטיים עם מנטה, בנוסף לאפקט הערב-לחיך של ליקר תפוח ירוק.

ליבו של הבושם מהווה קוקטייל המשלב את העוצמה והאקזוטיות של פלפל שחור ואדום, עם החריפות של אגוז המוסקט וזרעי הכמון.

לבסוף, רעננות ארומאטית בעלת אישיות חזקה, המעצימה את הגבריות שלו והפיתוי שבו, באמצעות תווים של עץ ארז ענבר ועור, המעניקים לתו הבסיס עומק וחושניות.

מחיר: 239 שקל ל-100 מ"ל EDT. להשיג בסופר פארם, ניו פארם, משביר לצרכן, H&O, סנטר-פארם, בתי מרקחת ובפרפומריות הנבחרות ברחבי הארץ.



עמוד זה נצפה: 542 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור