חיפוש באינדקס עסקים

קרייזי ליין קולקציית אביב קיץ 2014

פורסם מאת: בתאריך: 10 אפריל 2014

קולקציית הקיץ 2014 של רשת אופנת "קרייזי ליין" נושאת בשורה של רב-גוניות, אקלקטיות וחופש הבעה. חווה שלמן ואנה שוורץ, מעצבות המותג, עיצבו קולקציה רחבה במיוחד, הנוגעת בכל הטרנדים המובילים בעולם האופנה, אך מציעה שלל מראות קלאסיים ועל-זמניים בהשראת התשוקה לכל מה שיפה וגורם לשמחה ואושר.
את קמפיין הקיץ מובילה, זו העונה התשיעית ברציפות, הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה גלית גוטמן.
אל הקולקציה מצטרפות גם העונה שתי קולקציות צעירות, האחת של "לוצ’י ביי קרייזי ליין" והשניה תחת השם "קולקציית הקפסולה", שתיהן במראות צעירים וטרנדיים ובטווח מידות של 38-48 (טווח המידות הרגיל ברשת הינו 40-52).
אל אלו מצטרפת קולקציית הקיץ של CRL active, ליין בגדי הספורט והכושר המצליח, אותו מובילה כוכבת הילדים שהפכה לגורו של חיים בריאים מיכל צפיר.
קולקציית הקיץ של "קרייזי ליין" קלילה, שמחה, מגוונת וצבעונית בגזרות מחמיאות ונינוחות, והיא נחלקת ל-5 קבוצות צבע:

PINKY  – קבוצת סריגים וקרדיגנים, לצד ז’קטים וחליפות בצבעי פסטל רכים: ורוד, לבן, אבן, מעט זהב ושחור.

TRICOLOR – קבוצה טרנדית ספורטיבית הכוללת ג’ינסים כחולים בשטיפות מיוחדות, חולצות טריקו וטי-שירטס עם הדפסים דיגיטליים חדשניים. הצבעים השולטים בקבוצה הם גווני הכחול, מכחול ועד תכלת, לבן וגוונים שונים של אדום.

SALMON  – קבוצה אביבית הכוללת חליפות מחויטות מבדי פשתן וכותנה בצבעים טבעיים, חולצות מכופתרות מכותנה והרכבים שונים של פשתן, בצבעים רכים של קורל, בז’,  אופוויט וגוונים שונים של חום.

INDIGO – קבוצת קז’ואל  בגווני הכחול משולבת  בירוק תפוח ונגיעות של צהוב. ז’קטים ספורטיביים, טוניקות וחולצות מכופתרות, חולצות טי ושמלות קלילות.

Blue biscuit – מערכות לבוש, שמלות ללא שרוול- חלקות ומודפסות, חולצות מכופתרות בויסקוזה ופשתן, חולצות תחרה וסריגים דקים. קבוצה מחויטת עם  טאץ’ ספורטיבי בצבעוניות של שחור- כחול- בז’ ולבן.
אל אלו מצטרפת קבוצת ערב אלגנטית עשירה הכוללת שמלות, חליפות, עליוניות חולצות וגופיות אלגנטיות בצבעים שחור, לבן ואבן.

קולקציית האביזרים
את קולקציית הבגדים מלווה אוסף עשיר ומגוון של אביזרים, ליום ולערב, שהותאמו בקפידה לכל קבוצות הצבע בקולקציה החל ממבחר התיקים, חגורות, תכשיטים, צעיפים, כובעים, גרביים והלבשה תחתונה.
העונה מציגה ’’קרייזי ליין’’ בנוסף קולקציית חוף הכוללת מבחר שמלות חוף ופריאו.


צלם:דודי חסון

 



עמוד זה נצפה: 459 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור